укр eng

Тендер на супровід та логістичне забезпечення заходів

Програмна ініціатива: Європейська програмна ініціатива

Тендер на супровід та логістичне забезпечення заходів

Учасники: конференц-сервісні організації та ФОП, які мають досвід логістичної діяльності в Україні.
Мета конкурсу: супровід та логістичне забезпечення Форуму експертів громадянського суспільства Україна – Молдова – Грузія (13-14 листопада 2017 року) та П’ятого засідання Платформи громадянського суспільства Україна – ЄС (15 листопада).
Оголошення результатів конкурсу: 26.10.2017
Кінцевий термін подання пропозицій: 20.10.2017

Тендер на супровід та логістичне забезпечення Форуму експертів громадянського суспільства Україна – Молдова – Грузія та П’ятого засідання Платформи громадянського суспільства Україна - ЄС

Мета тендеру: супровід та логістичне забезпечення Форуму експертів громадянського суспільства Україна – Молдова – Грузія (13-14 листопада 2017 року) та П’ятого засідання Платформи громадянського суспільства Україна – ЄС (15 листопада).

Учасники тендеру: конференц-сервісні організації та ФОП, які мають досвід логістичної діяльності в Україні.

Для участі у тендері слід подати такі документи:
 - тендерна пропозиція
 - інформація про учасника тендеру

Місце проведення заходів – готель «Воздвиженський»

Перелік послуг:

1) зустріч, реєстрація учасників і їх супровід під час заходів

13-14 листопада – до 80 осіб;

15    листопада – до 50 осіб.

2)  забезпечення проживання для 30 осіб (3 доби, попередньо заброньовано, точну кількість осіб та тривалість проживання буде визначено пізніше);

3)  робота з конференц-сервісом готелю щодо організації харчування учасників:

13-14 листопада

1 день – 2 кава-паузи, 1 ланч-фуршет, 1 вечеря - фуршет (до 80 осіб);

2 день – 3 кава-паузи, 1 ланч-фуршет, 1 вечеря - фуршет (до 80 осіб);

15 листопада

3 кава-паузи, 1 ланч-фуршет (до 50 осіб), 1 вечеря - фуршет або банкет (до 30 осіб).

4) робота з конференц-сервісом готелю щодо обладнання приміщень для проведення заходів:

13-14 листопада – розсадка «амфітеатр» (до 80 учасників);

15 листопада – розсадка круглий стіл (до 30 учасників) + додаткові ряди (до 20 учасників).

5) відшкодування транспортних витрат іногороднім учасникам (до 5 осіб - точну кількість учасників буде уточнено пізніше);

6) купівля авіа квитків для іноземних учасників(до 24 осіб)

7) трансфер іноземних учасників з/до аеропорту (орієнтовно 8 перевезень);

8) забезпечення синхронного перекладу для 80 осіб 13-14 листопада (обладнання, перекладачі):

9) виготовлення беджів:

13-14 листопада – 80 шт.

15 листопада – 50 шт.

10) тиражування матеріалів для заходів, формування роздаткових матеріалів (папок учасників):

13-14 листопада – 80 комплектів.

15 листопада – 50 комплектів.

11) забезпечення аудіо та відео записів перебігу заходів.

Умовою тендеру є надання детального бюджету за кожним із наведених пунктів.

Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 20 жовтня 2017 р.

Оголошення результатів тендеру – 26 жовтня 2017 р.

Усі запитання щодо тендеру слід надсилати в письмовій формі на адресу yulia.solodchuk@gmail.com

Після отримання тендерних пропозицій і під час їх розгляду представники програми можуть контактувати з заявниками для отримання роз‘яснень або уточнень, які будуть потрібні для адекватної оцінки пропозицій.

Зверніть увагу!

  • Тендерна пропозиція має бути подана на офіційному бланку учасника тендеру з печаткою і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді). з додатками слід надіслати в електронній формі на електронну адресу romanova@irf.ua з поміткою “тендерна пропозиція”.
  • Поданих на тендер матеріалів не повертають і не рецензують
  • Про результати тендеру буде повідомлено листом
  • Остаточне рішення щодо тендерної пропозиції перегляду не підлягає
  • Причин відмови у підтримці тендерної пропозицій не повідомляють