укр eng

Ламаємо корупційні схеми разом з 1991 Open Data Incubator

10 лютого 2017

9 лютого команда першого некомерційного інкубатора 1991 Open Data Incubator презентувала п’ять ІТ-сервісів, яку можуть зруйнувати старі корупційні схеми в державній сфері. Ці сервіси працюють з тоннами відкритих державних даних, щоб виявляти та виправляти недоліки у державній системі, роблячи життя українців якіснішим. 

Міжнародний фонд «Відродження» є одним з партнерів 1991 Open Data Incubator та свого часу сприяв створенню законодавства, яке зробило відкриття державних даних можливим. Сьогодні Фонд підтримує створення ІТ-сервісів, які з користю для суспільства використовують колосальний масив оприлюднених даних.

Що це за п’ять ІТ-сервісів та для кого будуть працювати?

  • 7 Red Lines - сервіс автоматичного моніторингу транспортування залізницею вантажів та пасажирів, що, зокрема, унеможливлює схеми «сірих вагонів».
  • Єквиток – сервіс, який гарантовано забезпечить пасажира квитком на потяг, а за необхідності навіть у кредит, – спрямований на підвищення якості пасажирських перевезень залізницею.
  • А створює проект Розумна країна – сервіс для контролю за якістю обслуговування клієнтів у держаних установах. Пілотну версію продукту вже запустила Укрпошта, яка має 11 600 відділень. Завдяки сервісу топ-менеджери зможуть он-лайн отримувати відгуки про якість послуг від користувачів Укрпошти по всій Україні. 
  • 8 KOLO – сервіс, який виявляє публічних осіб з ризиками корупційної діяльності, аналізуючи відкриті дані щодо їх доходів та витрат, а також сумнівні схеми прибутків.
  • Bi Bot сервіс, який працює з витратами держави. Сервіс будешукати та аналізувати  інформацію про фінансово-господарські зв'язки в бюджетній сфері  та стане у нагоді у разі судових розслідувань.

Для додаткових коментарів щодо програмної ініціативи «Демократична практика», у рамках якої Міжнародний фонд «Відродження» надає підтримку проектам,  можна звернутись до Лілії Баран, менеджера програмної ініціативи, надіславши свій запит на pr@irf.ua

comments powered by Disqus