Другий етап запитів на допомогу через прямі закупівлі  в рамках реалізації програми “Гуманітарна солідарність” на конкурсній основі

МЕТА КОНКУРСУ:

сприяти безперебійному забезпеченню в життєво-необхідних лікарських засобах, витратних матеріалах, та дрібному обладнанні для медичних цілей для закладів охорони здоров’я та соціального захисту, які працюють на територіях в безпосередній близькості до активних бойових дій, або ЗОЗ, які мають значну кількість пацієнтів вимушених внутрішньо переміщених осіб; сприяти облаштуванню комфортних та безпечних умов перебування в тимчасових та тривалого перебування прихистках на базі державних та комунальних закладів для ВПО і їх відповідності до міжнародних стандартів та задоволенню гуманітарних потреб вразливих груп цивільного населення в умовах війни росії проти України

Кінцевий термін подання пропозицій:

26.09.2022

Дата завершення конкурсу:

26.09.2022

Гуманітарна програма «Гуманітарна солідарність»  допомога через прямі закупівлі реалізується Міжнародним фондом «Відродження» у партнерстві та за фінансової підтримки CARE Deutschland e.V. 

Повномасштабне вторгнення росії на територію України, що розпочалося 24 лютого 2022 року, призвело низку регіонів країни до межі гуманітарної катастрофи, спричинило вимушене внутрішнє переміщення значної кількості цивільного населення, розрив звичних соціальних та економічних зв‘язків, мереж підтримки і втрату засобів для існування для багатьох. У відповідь на цю агресію, була започаткована гуманітарна програма «Гуманітарна солідарність» для організацій громадянського суспільства, волонтерських команд та державних і комунальних закладів охорони здоров’я та соціального захисту. За чотири місяці роботи програми, з квітня по липень 2022 року, були підтримані 94 громадські ініціативи та 41 комунальний  заклад  для здійснення гуманітарної роботи по всій території України, але в першу чергу в областях, безпосередньо близьких до лінії фронту – Харківській (22 ініціативи), Дніпропетровській (18 ініціатив), Донецькій (15 ініціатив), Запорізькій (8 ініціатив) та Миколаївській (7 ініціатив); близько 300 000 людей, переважно жінок, дітей та представників інших вразливих груп, отримали гуманітарну допомогу. 

Більш детально з результатами реалізації першого етапу програми «Гуманітарна солідарність» можна ознайомитися за цим посиланням

До участі у другому етапі реалізації програми “Гуманітарна солідарність” МФ «Відродження» та CARE Deutschland e.V. конкурсу через  механізм прямі закупівлі запрошуємо державні і  комунальні заклади охорони здоров’я, соціального захисту та освітні заклади, які  приймають  ВПО, які зареєстровані в Україні та працюють у цільових регіонах програми: Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Київській, Чернігівській, Сумській, Львівській, Івано-Франківській, Рівненській та Закарпатській областях. 

Мета підтримки в рамках другого етапу конкурсу на  прямі закупівлі

Сприяти безперебійному забезпеченню в життєво-необхідних лікарських засобах, витратних матеріалах, та дрібному обладнанні для медичних цілей для закладів охорони здоров’я та соціального захисту, які працюють на територіях в безпосередній близькості до активних бойових дій, або ЗОЗ, які  мають значну кількість пацієнтів вимушених внутрішньо переміщених осіб;

Сприяти облаштуванню комфортних та безпечних умов перебування в тимчасових та тривалого перебування прихистках на базі державних та комунальних закладів для ВПО і їх відповідності до міжнародних стандартів та задоволенню гуманітарних потреб вразливих груп цивільного населення в умовах війни росії проти України. 

Зверніть увагу:

  1. Пріоритетні області: Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Миколаївська, Рівненська, Сумська, Харківська, Дніпропетровська та Чернігівська
  1. Відповідно до вимог основного донора – CARE Deutschland e.V. – гуманітарна допомога через прямі закупівлі  в рамках програми «Гуманітарна солідарність» може бути спрямована лише на цивільне населення
  1. У  рамках програми при оцінці запитів від закладів на прямі закупівлі пріоритет надаватиметься заявкам, які орієнтовані на забезпечення потреб  пацієнтів  та / або мешканців жінок, дітей та людей старшого віку (60+), які є внутрішньо переміщеними особами та додатково належать до таких груп: 
  • Особи з інвалідністю та / або хронічні хворі (діабет, астма, онкологія тощо)
  • Особи, що перебувають на утриманні у спеціалізованих закладах (напр.: геріатричні заклади, психоневрологічні диспансери та лікарні тощо); 

Цей перелік не є вичерпним та, згідно з принципом неупередженості в наданні гуманітарної допомоги, не може тлумачитися як такий, що забороняє спрямовувати закуплені ліки та товари на задоволення життєво-необхідних потреб інших груп цивільного населення, які потребують гуманітарної допомоги. 

Заявки на прямі закупівлі  можуть подавати:

Заклади охорони здоров’я комунальної та державної власності.

Заклади соціального захисту та заклади освіти, комунальної та державної власності які тимчасово функціонують як шелтери / прихистки для ВПО.

Місцеві органи самоврядування для надання гуманітарної допомоги та забезпечення базових потреб населення та ВПО допомоги через заклади, які знаходяться на території та у власності  відповідних територіальних громад.

Заявки на прямі закупівлі, подані громадськими організаціями, політичними партіями, релігійними конфесіями або фізичними особами не приймаються. 

Бюджет для прямих закупівель на другому етапі 

Загальний бюджет на проведення прямих закупівель – 25 000 000 грн (фактично 24 884 056 грн) 

Максимальний розмір запиту на пряму закупівлю  – 400 000 грн. 

У рамках конкурсу ми плануємо підтримати до 40 запитів  від закладів державної і комунальної форми власності в сфері охорони здоров’я, соціального захисту і закладів освіти в пріоритетних областях. 

Рекомендації щодо бюджету 

Відповідно до визначених пріоритетів, прийнятними є витрати на закупівлю:

  • Життєво-необхідних лікарських засобів (згідно з національним переліком життєво-необхідних лікарських засобів), витратних матеріалів та виробів медичного призначення 
  • Дрібного медичного обладнання (інфузомати,  штативи тощо)
  • Товарів та обладнання для організації побуту внутрішньо переміщених людей у прихистках (напр.: ліжка, матраци, обігрівачі, генератори тощо); 
  • Продуктів та обладнання для забезпечення гарячого харчування та/або продуктів тривалого зберігання; 
  • Товарів санітарно-гігієнічного призначення; 

Порядок подання запитів на прямі закупівлі

Крок 1

Проаналізувавши поточну ситуацію із забезпеченням ліків, витратних матеріалів, та виробів медичного призначення (для ЗОЗ) та умов перебування мешканців та ВПО (для закладів  соціального захисту та освіти), сформувати детальну заявку на закупівлю товарів. Сформований  перелік товарів має бути оформлений як лист-запит на благодійну допомогу через пряму закупівлю на бланку відповідного закладу та завірено підписом та печаткою відповідальної особи та контактною інформацією. 

Крок 2

У разі якщо  подається  запит на закупівлю товарів/ ліків/обладнання вартість  яких перевищує 36 000 тис грн за одиницю товару необхідно подати три комерційні пропозиції на товари від  різних / альтернативних постачальників (див. роз’яснення), які  мають в наявності, гарантують поставку товарів в необхідні для закладу строки, мають відповідну кількість товарів / ліків / виробів медичного призначення  належної якості. 

Або якщо загальна сума рахунку за перелік ліків / витратних матеріалів/ товарів для  побуту від одного постачальника перевищує суму в 36 000 грн – потрібно також надати  три  комерційні  пропозиції  від  альтернативних постачальників

Крок 3

Завантажити на файлообмінник або Google Disk наступні документи і перевірити чи відкриваються ці файли:

  • Запит від закладу на бланку завірений підписом уповноваженої особи та печаткою
  • Три комерційні пропозиції на товари, вартість яких становить понад 36 000 за одиницю товару або сукупна вартість товарів від одного постачальника перевищує суму в 36 000 грн. 

Подати запит на пряму закупівлю шляхом заповнення аплікаційної форми та включити відповідні посилання на завантажені форми. 

Крайній термін подачі заявок на прямі закупівлі – 26 вересня 2022 року.

Запити на пряму закупівлю, рекомендовані конкурсною комісією до підтримки одержать повідомлення та їм буде запропоновано підписання тристороннього договору, в рамках якого заклад виступає – стороною набувачем, друга сторона – постачальник і третя сторона – МФ Відродження – платник. 

Список закладів, запити від яких були затверджені, буде оголошений на офіційному веб-сайті Фонду

Індивідуальні консультації та поради щодо змістовного наповнення запитів на прямі закупівлі не надаватимуться

Загальні питання щодо подання запитів на пряме фінансування можуть  надаватися лише електронною поштою до 22 вересня 2022 року за адресою humanitarian@irf.ua. У темі листа необхідно вказати: «Запитання щодо за програми “Гуманітарна солідарність”», а у листі, окрім питання, вказати своє ім’я й прізвище, посаду та контактний телефон, а також повну назву закладу, яка планує подавати запит на пряму закупівлю

Запити на прямі закупівлі, які не будуть містити посилань на лист-запит та комерційні пропозиції або файли не відкриваються / пошкоджені на момент засідання комісії – будуть відхилені.

У разі необхідності уточнення деталей пропозиції представники МФ «Відродження» звертатимуться письмово до заявників за адресою електронної пошти, вказаної в аплікаційній формі як контактна. 

Рішення щодо відхилення запиту на пряму закупівлю є остаточним і перегляду не підлягає. У зв’язку з великою кількістю очікуваних запитів на прямі закупівлі Фонд не має можливості повідомляти кожному з заявників про причини відхилення пропозиції. 

Критерії оцінки і затвердження запитів на прямі закупівлі пропозицій 

Важливо:  базуючись на досвіді  першого етапу реалізації програми «Гуманітарна солідарність», на превеликий жаль, Фонд не зможе задовольнити всі запити, які ми очікуємо отримати на другому етапі.   

Оцінка запитів та затвердження запитів проводиться згідно з наступними критеріями:

  • змістовна відповідність запиту на пряму закупівлю меті програми, географічним пріоритетам та потребам пов’язаним з відповіддю на повномасштабну агресію та гуманітарну кризу;
  • спрямованість товарів для закупівлі саме  на конкретну вразливу групу цивільного населення; 
  • інституційна спроможність закладу для оперативного та якісного надання необхідної медичної допомоги та забезпечення гуманітарних потреб цільових груп та ВПО допомоги або підтримки (наявність приміщень для зберігання ліків, виробів мед призначення, встановлення та використання закупленого обладнання медичного та побутового (бойлери, генератори, обігрівачі, обладнання для прання/дезинфекції тощо, спроможність персоналу до ефективного та безпечного використання цих приладів,  попередній досвід  роботи з гуманітарними поставками тощо); 
  • обґрунтований та реалістичний перелік товарів, ліків, виробів медичного призначення,  ринкову вартість та загальний бюджет запиту на пряму закупівлю.

Зверніть увагу: Пріоритет буде надаватися запитам на прямі закупівлі, які будуть мати найкраще співвідношення запланованих витрат на допомогу та кількості осіб, які зможуть отримати цю допомогу. 

Звітування, моніторинг та оцінювання 

Заклади, запити на пряму закупівлю яких буде затверджено на фінансування і будуть проведені відповідні закупівлі та поставлено товари, мають подавати моніторингову звітність з використання закуплених товарів, лікарських засобів, виробів медичного призначення у форматі, визначеному МФ «Відродження». Наявність первинної документації, яка свідчитиме про справедливий, прозорий та неупереджений розподіл гуманітарних товарів, лікарських засобів та виробів  медичного призначення – обов’язкова. 

Як подати заявку?

Щороку Міжнародний фонд "Відродження" оголошує конкурси згідно з пріоритетами фонду. Цікаві, інноваційні, суспільно значущі проекти можуть претендувати на підтримку поза оголошеними конкурсами. Такі проекти слід оформляти згідно з аплікаційними формами для позаконкурсних проектів.

Детальніше

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: