укр eng

Мін'юст переводить подачу і видачу документів в он-лайн

23 лютого 2017

23 лютого, Міністерство юстиції України та Міжнародний фонд «Відродження» спільно відкрили «Он-лайн будинок юстиції», через який можна без черг, зловживань та бюрократії отримати та подати документи.

МФВ вже 26 років продовжує підтримувати проекти, спрямовані на відкритість влади, боротьбу з корупцією та кращий доступ українців до державних послуг. «Он-лайн будинок юстиції»  змінює характер відносин між клієнтом та представником установи з повноваженнями, підписом та печаткою. Тепер адміністративними послугами можна скористатися самостійно без персонального контакту.

«Ми підтримали ініціативу Мін'юсту, що ставила перед собою завдання відкрити законсервовану систему, яку можна узагальнено назвати «подача і видача документів». Перевівши цю систему в он-лайн, ми піклуємось про час, нервову систему та невід'ємне право на повагу до гідності мільйонів українців. Бо корупція, черги і безліч папірців в еру електронних можливостей пригнічували це право», - пояснив Роман Романов, директор програмної ініціативи «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження».

Наразі на порталі www.online.minjust.gov.ua доступні найбільш запитувані послуги:

  • повторне свідоцтво про народження;
  • повторне свідоцтво про шлюб;
  • повторне свідоцтво про розірвання шлюбу;
  • повторне свідоцтво про смерть;
  • повторне свідоцтво про зміну імені;
  • повторні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
  • здійснення державної реєстрації громадської організації, зі статусом юридичної особи.

Для додаткових коментарів щодо програмної ініціативи «Права людини і правосуддя» можна звернутись до Романа Романова, директора програмної ініціативи, надіславши свій запит на pr@irf.ua

comments powered by Disqus