Забезпечення доступу до медичної допомоги

31 жовтня адвокати, представники громадських організацій провели робочу зустріч з метою визначення ключових повідомлень з питань реалізації права на медичну допомогу для людей, які потребують постійної медичної допомоги та доступу до лікувальних засобів.

Як допомогти людині, яка опинилась під вартою реалізувати своє право на медичну допомогу? Право на здоров’я закріплене у Конституції нашої держави. Стаття 49 Конституції України гарантує кожному громадянину право на охорону здоров’я та медичну допомогу. У той же час, як показує практика, не всі затримані особи можуть ефективно скористатись своїм правом на медичну допомогу, а експерти вказують на те, що однією з першочергових причин є відсутність конкретних знань та практичних порад для цієї категорії осіб. Тому одним із першочергових завдань правозахисників є підвищення обізнаності конкретними порадами та прикладами серед груп ризику щодо права на медичну допомогу.

31 жовтня адвокати, юристи з прав ЛЖВ, представники громадських організацій провели робочу зустріч з метою визначення ключових повідомлень з питань реалізації права на медичну допомогу для людей, які потребують постійної медичної допомоги та доступу до лікувальних засобів. Зустріч була організована Українською фундацією правової допомоги за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Під час заходу було визначено зацікавлені сторони та канали розповсюдження інформації для людей, яких затримано правоохоронними органами. Протягом жвавих обговорень та дискусій учасники робочої зустрічі визначали основні проблеми, з якими зустрічаються адвокати при встановленні контакту з клієнтом для того аби отримати інформацію про стан здоров’я. Обізнаність про стан здоров’я клієнта, на думку адвокатів, — один із основних визначальних факторів у реалізації права на належну медичну допомогу підзахисним. Тому одним із першочергових завдань адвоката, який захищає інтереси клієнта, який має хронічне чи інфекційне захворювання, є встановлення контакту і довірливих стосунків із клієнтом.

Також, під час зустрічі учасники одноголосно визначили основні групи, які зацікавлені та мають вплив на вирішення проблеми доступу до належної медичної допомоги – це самі клієнти, родичі клієнтів та адвокати. Так, учасники визначили, що повідомлення, які будуть використані у інформаційної кампанії міститимуть заклики до представників усіх зацікавлених груп.

Основа мета робочої зустрічі, за словами організаторів, досягнута – були розроблені короткі повідомлення, спільно з усіма присутніми експертами з урахуванням специфіки цільової групи. Такі меседжі є прикладом практичних порад, які розробляться для клієнта простими та, у той же час, ефективними закликами. Вони стануть частиною друкованої продукції та будуть розповсюджені серед представників цільової групи, близьких клієнтів та адвокатів системи безоплатної правової допомоги.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: