24 травня в Ірпені відбувся воркшоп «Брендинг територій як інструмент розвитку громади», який дав старт роботі над майбутнім брендом громади. Воркшоп провів один із провідних фахівців із брендингу територій в Україні Ігор Чава — засновник Агенції територіальних ініціатив, автор брендів Дрогобича, Ворохти, Черкас, Київщини, а нині — Полтавщини. Про це повідомила начальниця відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради Євгенія Антонюк.
Ініціатором заходу виступив сектор туризму відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради.
«Брендинг громади — це не про логотип. Це про цінності, образ себе, голос, який ми подаємо світові. Ірпінська громада має передумови і сили, аби говорити за себе голосно, впевнено, сучасно й красиво. У 2018 році за ініціативи тодішнього міського голови Володимира Карплюка в Ірпені був розроблений та затверджений свій бренд. Він здобув багато схвальних відгуків, активно використовується і нині, як один з офіційних символів, який розповідає про наше місто. Але сьогодні бренд потребує переосмислення. Це пов’язано з об’єднанням населених пунктів громади та історичними подіями, які перетворили комфортний супутник Києва на місто-герой», — розповіла Євгенія Антонюк.
Учасники мали можливість проаналізувати приклади успішного брендінгу в різних регіонах України, проговорили сильні та слабкі сторони Ірпеня, його унікальність, настрій, історію і майбутнє. Результатом воркшопу стали дві ідеї концептів, які ляжуть в основу подальшої роботи над офіційним, туристичним та інвестиційним брендом громади.
Подія стала можливою в рамках проєкту «Офіс розвитку громад Бучанського району», що реалізується ГО Інститут сталого розвитку громад за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
«Цей захід лише початок нового великого процесу, до якого запрошуємо долучитися управлінців, підприємців, митців, урбаністів та всіх активних мешканців громади», — додала Євгенія Антонюк.
Джерело: Правда Ірпеня