Аналітичний огляд «Концепція зеленого офісу в українських компаніях: актуальність та головні пріоритети»

Чи працює ваша організація за концепцією зеленого офісу? Що це означає та чому стає дедалі актуальнішим? Навіщо ставати більш «зеленими» і що це дає компанії?

Громадська організація “Зелена хвиля”, в межах стратегічного напрямку своєї роботи «Зелений офіс», провела дослідження «Концепція зеленого офісу в українських компаніях: актуальність та головні пріоритети».

Аналітичну роботу здійснено експертною групою ГО УЕК «Зелена Хвиля» разом з дослідницькою агенцією «Info Sapiens».

У звіті викладено комплексний аналіз стану, проблем та перспектив упровадження ЗО в бізнес-організаціях Києва, сформовано низку рекомендацій для місцевих стейкхолдерів (міської влади, бізнесів, ЗМІ, громадських організацій) щодо розв’язання виявлених проблем у реалізації концепції ЗО в Києві. Ціль проєкту “Зелений офіс”, що здійснює організація, – здійснити комплексний аналіз стану, проблем та перспектив упровадження ЗО в бізнес-організаціях Києва, оцінити прогрес у тих організаціях, які вже використовують практику ЗО, сформувати низку рекомендацій для місцевих стейкхолдерів (міської влади, бізнесів, ЗМІ, громадських організацій) щодо розв’язання виявлених проблем у реалізації концепції ЗО в Києві, привернути увагу до ЗО шляхом презентації дослідження в мас-медіа та обговорення проблематики із зацікавленими сторонами. Про актуальність та пріоритети концепції Зеленого Офісу можна прочитати у дослідженні “Зеленої Хвилі”.

Що саме було зроблено?

  • Проаналізовано ситуацію зі стандартами ЗО в Україні та світі, а також досвід їх впровадження в українських компаніях;
  • проведено опитування та інтерв’ю з представниками_цями найбільших українських компаній щодо розуміння терміну «зелений офіс» та їхнього унікального досвіду в цьому напрямку;
  • описано екологізацію бізнесів: як це зробити та які є фактори та/або бар’єри на шляху до впровадження концепції).

Також у дослідженні “Зелена Хвиля” розповіла про кроки, які потрібно зробити на шляху до ЗО та дізналася, що думають про концепцію ЗО керівники_ці компаній; які для цього є ресурси та можливі проблеми.

Аналітичний звіт підготовлено в межах проєкту «Через власний розвиток до позитивних екозмін у суспільстві», який реалізує ГО «Український екологічний клуб “Зелена Хвиля”» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Посольства Швеції в Україні в межах «Ініціативи з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні». Думки, висновки чи рекомендації належать авторам / авторкам цього звіту й не обов’язково відображають погляди Уряду Швеції. Відповідальність за зміст звіту несе виключно ГО «Український екологічний клуб “Зелена Хвиля”»

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: