Міжнародний фонд «Відродження» протягом багатьох років підтримує ініціативи, що розвивають в Україні середовище, вільне від дискримінації, у тому числі в сфері освіти. Допомогти побудувати ефективну, сталу систему інклюзивної освіти, що забезпечує доступ дітей з особливими потребами (а це не тільки діти з інвалідністю, а й представники інших вразливих груп) до якісної освіти та повноцінного суспільного життя – такою є головна мета цієї ініціативи. Саме для цього, 5 жовтня голова Всеукраїнської благодійної організації «Благодійний фонд Порошенка» Марина Порошенко та виконавчий директор Міжнародного фонду «Відродження» Євген Бистрицький підписали Меморандум про співпрацю в межах Ініціативи з впровадження інклюзивної освіти в Україні.
Міжнародний фонд «Відродження» протягом багатьох років підтримує ініціативи, що розвивають в Україні середовище, вільне від дискримінації, у тому числі в сфері освіти.
Допомогти побудувати ефективну, сталу систему інклюзивної освіти, що забезпечує доступ дітей з особливими потребами (а це не тільки діти з інвалідністю, а й представники інших вразливих груп) до якісної освіти та повноцінного суспільного життя – такою є головна мета цієї ініціативи.
Саме для цього, 5 жовтня голова Всеукраїнської благодійної організації «Благодійний фонд Порошенка» Марина Порошенко та виконавчий директор Міжнародного фонду «Відродження» Євген Бистрицький підписали Меморандум про співпрацю в межах Ініціативи з впровадження інклюзивної освіти в Україні.
Співпраця з «Благодійним фондом Порошенка» – черговий етап роботи, що відкриває якісно нові можливості створення реально працюючої системи інклюзивної освіти на засадах поваги до прав людини та рівних можливостей.
Підписанти домовились, зокрема, про спільну:
- експертну роботу з аналізу й удосконалення нормативно-правової бази у сфері інклюзивної освіти;
- розробку «дорожньої карти» впровадження інклюзивної освіти в усіх регіонах України;
- підготовку та розповсюдження методичних та інших інформаційних матеріалів із впровадження інклюзивної освіти.
Ключовою складовою цієї співпраці є навчання представників місцевих органів влади, працівників навчальних закладів та інклюзивно-ресурсних центрів, громадських організацій, батьків.