44 положення місцевих рад Рівненщини й Волині суперечать антикорупційному законодавству

Під час антикорупційних експертиз рішень місцевих рад Рівненщини й Волині щодо використання комунальної землі та майна виявлено 44 положення, які суперечать вимогам законодавства, та 37 корупційних ризиків

Під час антикорупційних експертиз рішень місцевих рад Рівненщини й Волині щодо використання комунальної землі та майна виявлено 44 положення, які суперечать вимогам законодавства, та 37 корупційних ризиків. Про це розповіла Інна Гайворонська, директорка Інституту аналізу державної та регіональної політики. Інститут здійснював експертизи за підтримки програми “Громадянське суспільство та належне врядування” Міжнародного фонду “Відродження”.

“Наші фахівці підготували та подали місцевим радам для розгляду 21 проект рішень, спрямованих на підвищення й закріплення прозорих та ефективних механізмів виділення комунальної землі та майна”, – повідомила Інна Гайворонська.

За підсумками моніторингу видано інформаційно-методичні матеріали щодо якості адміністративних послуг і їх стандартів. У книзі вміщено приклади антикорупційної експертизи рішень органів місцевого самоврядування, результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг органів місцевого самоврядування Волинської та Рівненської областей.

Експерти здійснили антикорупційну експертизу та незалежний громадський моніторинг якості адміністративних послуг у сфері земельних відносин, використання об’єктів комунальної власності шести міських і селищних рад ня Рівненської та Волинської областей. Зокрема, на Рівненщині в центрі уваги були рішення Здолбунівської, Костопільської та Сарненської міських рад, а на Волині – Устилузька, Любомльська міські ради та Шацька селищна рада.

Контакти:
Інститут аналізу державної та регіональної політики
Інна Гайворонська
099 726 93 53
097 950 22 75
hajvoronska@ukr.net

***

Мета програми “Громадянське суспільство та належне врядування” – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисті й лобіюванні спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному й місцевому рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: