“Живі” юридичні консультації на “Правовому просторі”

Будь-хто може поставити в чаті питання юристам та отримати безкоштовну правову консультацію

На порталі “Правовий простір” опубліковано матеріал Ольги Жукової, присвячений безкоштовним онлайн-консультаціям на цьому сайті. Портал адмініструє Херсонський обласний Фонд милосердя та здоров’я за підтримки програмної ініціативи “Права людини та правосуддя” Міжнародного фонду “Відродження”.

“Живі” юридичні консультації на “Правовому просторі”
Ольга Жукова

З січня Інформаційний ресурсний центр «Правовий простір» відкрив для своїх користувачів та гостей новий сервіс – «живі консультації» юристів у режимі он-лайн. А віднедавна чат доступний і в мобільній версії порталу, тобто люди з будь-якого куточка світу, маючи доступ до мережі Інтернет, навіть через смартфон зможуть скористатися безопатною правовою допомогою.

П`ять днів на тиждень, з понеділка до п’ятниці включно, з 10 до 16 години будь-хто може увійти на портал і задати в чаті питання юристам Центрів правової інформації та консультацій, які чергують згідно із затвердженими графіками. І вже 108 українців отримали через чат безоплатну правову допомогу. Також окремо на порталі є розділ «Задати питання юристу», який працює щодня, навіть у вихідні. У ньому черговий юрист публікує відповідь, максимум за добу. Не так швидко. Але незважаючи на це, сервісом скористалося більше 40 осіб.

Зазвичай, безоплатної правової допомоги он-лайн потребують мешканці сіл, які не мають змоги ані матеріальної, ані фізичної (важко діставатися до найближчого юриста), отримати консультацію. Тому Центри й вирішили впровадити проект живих консультацій он-лайн в першу чергу на базі бібліотек, які мають доступ до Інтернету. Наразі проект реалізується у Волинській, Херсонській, Одеській, Львівській, Рівненській областях за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження». Але до популяризації сервісу он-лайн консультацій долучаються й працівники бібліотек з інших областей України, учасники проекту «Бібліоміст».

Щоб послугами он-лайн консультацій скористались якомога більше громадян, Центри проводять просвітницьку роботу в районах, розміщують інформацію про сервіси «Правового простору» на інформаційних ресурсах в мережі Інтернет, на дошках оголошень у селищних радах та інших органах влади.

Насправді, скористатись чатом дуже просто, достатньо задати питання у активному віконці,


дочекатися реакції юриста, виконати його рекомендації щодо уточнення по суті питання (якщо це буде потрібно). Після цього людині надають відповідь. Зазвичай допомагають миттєво, але якщо питання складне, то юристи дають загальні рекомендації і надсилають розгорнуту консультацію через декілька годин.

Щоб поширити доступ людей до безоплатної правової допомоги, додатково запроваджена мобільна версія порталу «Правовий простір», де теж є сервіс чату з юристом. Це означає, що будь-яка людина, яка має сучасний телефон з доступом до мережі Інтернет, зможе отримувати безоплатні консультації. Люди похилого віку не дуже знаються на сучасних технологіях. Але ж у них є онуки та діти, які зможуть допомогти своїм батькам та бабусям з дідусями. Зазвичай, саме у молоді є смартфони і вони добре знаються на тому, як користуватися можливостями мережі Інтернет.

Насправді, нові сервіси «Правового простору» мають задовольнити правові потреби широкого кола громадян. Та інформація, яка розміщується на порталі, ґрунтується на реальному житті. Буклети з порадами та роз’ясненнями законодавства, консультації юристів, повчальні історії та історії успіху звичайних людей у боротьбі за свої права – це все зібрано за для того, щоб проінформувати громадян про те, як діяти у тих чи інших випадках. Але зважаючи на те, що кожна життєва історія чи проблема індивідуальна та унікальна, враховуючи те, що звертаючись за допомогою людина хоче не тільки почути посилання на статті законів, а й співчуття та підтримку, актуальним буде саме чат спілкування з юристом. Фахівцю, зокрема, можна не тільки писати, а й телефонувати, розмовляти у чаті.


Працівники Центрів та Інформаційного Ресурсного Центру впевнені, що розширення сервісів порталу сприятиме тому, що все більше громадян матимуть змогу отримати безоплатну правову допомогу у зручний для них спосіб.

Презентація мобільної версії порталу

Контакти:
Херсонський обласний фонд милосердя та здоров’я
(0552) 265 039
uapravokherson@gmail.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: