В Україні буде реалізовано пілотний проект впровадження технологій електронного урядування

Кабінет міністрів України затвердив розпорядження від 1 березня 2010 року № 360-р «Питання реалізації пілотного проекту впровадження технологій електронного урядування».

Відповідно до розпорядження у 2010 році в Україні реалізовуватиметься пілотний проект впровадження технологій електронного урядування в органах державної влади та органах місцевого самоврядування з метою створення організаційно-правових, науково-технічних та фінансово-економічних умов для розвитку інформаційного суспільства.

Основним завданням пілотного проекту є визначення механізму розв’язання проблем, пов’язаних з:

  • функціонуванням електронного документообігу;
  • забезпеченням постійного зберігання електронних документів та інших електронних інформаційних ресурсів, а також захисту інформації;
  • розробленням форматів типових електронних документів органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
  • підготовкою тимчасового регламенту електронного документообігу в органах виконавчої влади;
  • впровадженням єдиних форматів та протоколів електронного цифрового підпису;
  • розробленням та впровадженням програмно-апаратних засобів для забезпечення сумісності систем електронного документообігу органів державної влади;
  • створенням та забезпеченням функціонування системи загальнодержавних класифікаторів і реєстрів, необхідних для підготовки електронних документів, шляхом інтеграції відповідних електронних інформаційних ресурсів;
  • створенням та забезпеченням ведення національного реєстру електронних інформаційних ресурсів;
  • впровадженням програмно-технічного комплексу другої черги технологічного центру центрального засвідчувального органу;
  • утворенням резервного акредитованого центру сертифікації ключів для органів державної влади;
  • створенням національної системи єдиного часу для синхронізації інформаційних систем із Всесвітнім координованим часом (UTC);
  • впровадженням технології надання адміністративних послуг через Інтернет органами виконавчої влади і бюджетними установами в межах їх повноважень;
  • утворенням за сприяння Міжнародного фонду “Відродження” на базі державного підприємства “Державний центр інформаційних ресурсів” національного центру підтримки електронного урядування;
  • створенням веб-порталу з питань підтримки розвитку електронного урядування.

Детальніше про діяльність Міжнародного фонду “Відродження” за напрямком Електронна демократія та електронне урядування можна дізнатися тут.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: