Увага!!! Міжнародна конференція з питань інклюзивної освіти

13 — 14 квітня 2006 року в Києві (за адресою вулиця Васильківська 36; Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка) в рамках реалізації проекту "Права дітей з особливими освітніми потребами на рівний доступ до якісної освіти" за підтримки програми "Схід – Cхід" Міжнародного фонду "Відродження" відбудеться міжнародна конференція "Освітня політика щодо інклюзивного навчання: міжнародний досвід та українські перспективи".

13 — 14 квітня 2006 року в Києві (за адресою вулиця Васильківська 36; Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка) в рамках реалізації проекту “Права дітей з особливими освітніми потребами на рівний доступ до якісної освіти” за підтримки програми “Схід – Cхід” Міжнародного фонду “Відродження” відбудеться міжнародна конференція “Освітня політика щодо інклюзивного навчання: міжнародний досвід та українські перспективи”.

У конференції візьмуть участь представники Міністерства освіти і науки, Міністерства  праці та соціальної політики, громадських організацій, державних освітніх закладів, зарубіжні  учасники з дев`яти країн Центральної та Східної Європи.

 Основними цілями конференції є:

  • представлення та обговорення рекомендацій до освітньої політики щодо інклюзивного навчання в Україні
  • обмін кращими міжнародними практиками розвитку та впровадження освітньої політики щодо інклюзивного навчання
  • вироблення спільного плану дій щодо подальшої співпраці на різних рівнях у розвитку інклюзивної освіти як невід`ємної складової демократичного суспільства.

Проект “Права дітей з особливими освітніми потребами на рівний доступ до якісної освіти” реалізується освітніми програмами Міжнародного фонду “Відродження” за партнерської підтримки Всеукраїнського фонду “Крок за кроком” протягом 2005-2006 років. Мета проекту: зміни в освітній політиці на державному рівні по наданню дітям з особливими освітніми потребами рівного доступу до якісної освіти .

Певні категорії дітей в Україні позбавлені рівного доступу до якісної освіти. У 2004 році в Україні було зареєстровано 135773 дитини з особливими потребами віком до 16 років, що становить 1,8 процентів від загальної кількості дітей в Україні. За даними Міністерства освіти і науки України  у 2005/2006 навчальному році  освіту у спеціально організованих умовах здобувають 54,1 тис. дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку у 396-ти спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах. За даними Міністерства праці та соціальної політики України у системі соціального захисту діють (на кінець 2004 р.) 56 будинків-інтернатів для дітей з вадами фізичного та розумового розвитку, де перебуває 7716 дітей.

Так склалося роками, що діти з проблемами розвитку перебувають на маргінесі загальної системи освіти або й зовсім з неї випадають. Через вироблені штучні критерії та застарілі методи діагностики психолого-медико-педагогічні консультацій (ПМПК), діти діляться на категорії, які не залишають їм право вибору на форму навчання, вони списуються на утримання в закладах системи соціального захисту. Таким чином створюється штучна ізоляція, що призводить до зниження соціальної компетентності цих дітей, їх соціальної дезадаптації.

На противагу поширеній формі навчання у спеціальних, інтернатних закладах освіти, приходить нова, але визнана у багатьох провідних країнах світу інклюзивна форма навчання, яка забезпечує безумовне право кожної дитини навчатися у загальноосвітньому закладі за місцем проживання із забезпеченням усіх необхідних для цього умов. В Україні  модель інклюзивної освіти почала набувати значення переважно за ініціативи громадських організацій.  

Підготовлені в рамках проекту рекомендації щодо освітньої політики з впровадження інклюзивної освіти будуть представлені  13 – 14 квітня 2006 року на міжнародній конференції “Освітня політика щодо інклюзивного навчання: міжнародний досвід та українські перспективи”.

Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що  базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.  З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами. 

Представники ЗМІ запрошуються до участі у міжнародній конференції.

Початок роботи: 13 квітня 2006 р., 10:30

Місце проведення міжнародної конференції: Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м.Київ, вулиця Васильківська, 36.

З питань акредитації звертайтеся, будь-ласка, до Марини Ворон, тел. 8 (044) 235-11-36, 8 (044) 531-12-77

 

 

Міжнародний фонд “Відродження”

Вул. Артема 46

Київ 04053, Україна

Тел.: 461 95 00

Факс: 486 01 66

Ірина Іванюк

Менеджер освітніх програм МФВ

Електронна пошта: ivanyuk@irf.kiev.ua

 

 

Всеукраїнський фонд “Крок за кроком”

Вул.Пушкінська 9, офіс 4

Київ 01034, Україна

Тел.: 531 1276

Факс: 235 1136

Марина Ворон

Координатор по роботі з громадськістю

Електронна пошта: mvoron@ussf.kiev.ua

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: