У Луцькій міськраді впроваджують електронне врядування

У виконавчих органах Луцької міської ради впроваджують електронне врядування

У виконавчих органах Луцької міської ради впроваджують електронне врядування. Відповідний проект, ініційований ВОО “Фонд місцевого розвитку” за підтримки виконавчого комітету міськради, підтримує програма “Посилення впливу громадянського суспільства” Міжнародного фонду “Відродження”.

Проектом передбачається: запровадити систему електронного врядування та документообігу в міській раді, встановити інформаційні термінали у громадських місцях, створити модуль “Звернення громадян”, установити оновлену версію програми електронного документообігу з підключенням комунальних підприємств, впорядкувати та розширити рубрики, тематику, дизайн офіційного веб-сайту, оновити електронні примірники документів, необхідних для отримання муніципальних послуг, тощо.

Мешканцям Луцька дадуть можливість звернутися до Луцької міської ради за допомогою web-сайту й оперативно отримати відповідь. Крім того, громадяни зможуть звертатися до виконавчих органів міської ради через термінали, встановлені на вулицях, а також за штрих-кодом, який буде присвоєно конкретному зверненню. Також через інформаційний термінал можна буде простежити історію документа й побачити стан його виконання та безпосереднього виконавця.

На сьогодні досягнуто попередніх домовленостей із Національним центром підтримки електронного урядування ДП “Держінформресурс” про те, щоб Луцьк став пілотним містом у тестуванні й апробації сервісу “Електронне звернення громадян”. Уже найближчим часом програмне забезпечення центру буде встановлено й адаптовано до системи електронного документообігу, якою користується міська рада.

Проект “Удосконалення електронного врядування у виконавчих органах Луцької міської ради” складається з кількох етапів і триватиме до липня. Заплановано отримання нових знань у сфері електронного врядування та ІТ-технологій працівниками виконавчих органів міської ради та комунальних установ, підготовка та видання публікації “Найкращі практики Луцька в побудові електронного врядування”, поширення інформаційних плакатів з популяризацією електронного сервісу “Звернення громадян” та низка інших заходів.

Протягом 2006-2010 років у Луцькій міськраді було впроваджено пілотну програму електронного документообігу, що включає комп’ютеризацію процесу роботи з документами, внутрішню та зовнішню комунікацію, планування роботи працівників виконавчих органів і контроль за виконанням рішень.

***

Мета програми “Посилення впливу громадянського суспільства” – сприяти розвитку системи захисту прав громадян як споживачів державних і комунальних послуг, посилювати спроможність громадських організацій щодо вироблення політики та впливу на прийняття політичних рішень із суспільно важливих питань.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: