Стартувало всеукраїнське навчання методикам комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами

Дозволити собі послуги сертифікованого фахівця, який працює з цими методиками, може не кожна родина, саме тому вчора розпочався тренінг для 75 працівників Інклюзивно-ресурсних центрів зі всієї України. Після п’яти тижнів навчання учасники складатимуть іспит, щоб отримати посвідчення тренера та в подальшому навчати своїх колег на місцях безкоштовно проводити згадану комплексну оцінку.

12 березня розпочався тренінг для працівників Інклюзивно-ресурсних центрів по використанню методик комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.Після п’яти тижнів навчання учасники складатимуть іспит, щоб отримати посвідчення тренера та в подальшому навчати своїх колег на місцях безкоштовно проводити згадану комплексну оцінку.

У програмі тренінгу – навчання тренерів роботі з сучасними міжнародними психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD. Саме вони допомагають визначити сильні та слабкі сторони у розвитку дитини, організувати навчальний процес так, щоб кожна дитина змогла максимально реалізувати свої здібності.

Це навчання дасть можливість застосовувати єдиний підхід до комплексної оцінки розвитку дітей по всій країні. Цього року 500 Інклюзивно-ресурсних центрів у всіх областях України вже отримали комплекти методик. Наступного будуть оснащені ще 200 ІРЦ. Запропонований тренінг – п’ятитижневий і складається з трьох етапів. Після його проходження слухачі мають скласти випускний іспит, щоб отримати посвідчення тренера та в подальшому навчати фахівців ІРЦ використанню сучасних методик.

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини є надзвичайно важлива для визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами.

Основними завданнями комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини є:

  • Визначення особливих освітніх потреб;
  • Визначення особливостей розвитку дитини, її сильних та слабких сторін;
  • Розробка рекомендацій з організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині, а також рекомендацій щодо освітньої програми дитини, особливостей організації освітнього середовища, потреби в індивідуальній програмі розвитку;
  • Розробка рекомендацій щодо організації освітнього процесу дитини для адміністрації закладу освіти, педагогічних працівників, батьків або законних представників дитини.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: