Скільки витрачає влада Львова та Львівщини на свою діяльність?

Інформаційно-правовий центр “Наше право” здійснює моніторинг коштів, які органи влади Львова та Львівської області витрачають на свою діяльність

Інформаційно-правовий центр “Наше право” здійснює моніторинг коштів, які органи влади Львова та Львівської області витрачають на свою діяльність. Ініціативу підтримує програма “Верховенство права” Міжнародного фонду “Відродження”.

Львівська обласна рада

Зі Звіту про надходження та використання коштів загального фонду за 12 місяців 2011 року випливає, що на утримання Львівської обласної ради витрачено 6,801 млн.грн. Основну частину коштів, а саме 5,145 млн.грн., було спрямовано на оплату праці працівників облради. Середня кількість штатних працівників виконавчого апарату облради у 2011 році становила 70 осіб.

Розміри посадових окладів керівництва та працівників обласної ради у 2011 році становили:
– голова обласної ради – 5,644 тис. грн. на місяць;
– перший заступник голови обласної ради – 4,980 тис. грн.;
– заступник голови обласної ради – 4,648 тис. грн.;
– голова постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності – 2,948 тис. грн.;
– керівник справ обласної ради – 2,948 тис. грн.;
– помічник голови обласної ради – 1,066 тис. грн.;
– помічник першого заступника голови обласної ради – 1,050 тис. грн.;
– помічник заступника голови обласної ради – 1,050 тис. грн.;
– начальник самостійного відділу – 1,595 тис. грн.;
– заступник начальника самостійного відділу – 1,547 тис. грн.;
– начальник управління – 1,755 тис. грн.;
– заступник начальника управління – начальник відділу – 1,702 тис. грн.;
– начальник відділу – 1,467 тис. грн.;
– заступник начальника відділу – 1,423 тис. грн.;
– завідувач сектору – 1,092 тис. грн.;
– радник – 1,066 тис. грн.;
– головний спеціаліст – 1,050 тис. грн.;
– водій – 0,941 тис. грн. в місяць (станом на 01.01.2011 року).

На відрядження усіх працівників обласної ради витрачено 62,2 тис. грн. на рік.

Придбання товарів і послуг для обласної ради обійшлося у 1,427 млн. грн.

На придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю, у тому числі м’якого, канцелярського й письмового приладдя, конвертів, марок, рекламних буклетів, візитних карток, запрошень, мап, схем, періодичних, довідкових, інформаційних видань, будівельних матеріалів, обладнання й інструментів для господарської діяльності тощо витрачено 504,9 тис. грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв для обласної ради обійшлася бюджету в 159,8 тис. грн., у тому числі теплопостачання – 120,0 тис. грн., водопостачання й водовідведення – 7,4 тис. грн., електроенергії – 24,0 тис. грн., природного газу – 0 грн., інших комунальних послуг – 8,4 тис. грн.

Оплата інших послуг (крім комунальних), у тому числі транспортних, склала 92,1 тис. грн.

На медикаменти й перев’язувальні матеріали, а також на продукти харчування коштів не витрачали.

Львівська обласна державна адміністрація

Управління з питань внутрішньої політики, преси й інформації поінформувало, що у 2011 році на утримання апарату облдержадміністрації з загального фонду Державного бюджету витрачено 4,528 млн.грн. Зокрема, на заробітну плату державних службовців виділено 3,819 млн. грн., із них на преміювання – 184,1 тис. грн. Штатний розпис апарату обладміністрації на 2011 рік включав 124 штатних одиниці, а у трудових відносинах з облдержадміністрацією перебувало 164 особи.

Посадові оклади керівництва облдержадміністрації та працівників апарату становили:
– голови обласної державної адміністрації – 5,644 тис. грн. на місяць;
– першого заступника голови облдержадміністрації – 4,980 тис. грн.;
– заступників голови облдержадміністрації – 4,648 тис. грн.;
– заступника керівника апарату – 2,948 тис. грн.;
– начальника відділу – 1,595 тис. грн.;
– заступника начальника відділу – 1,547 тис. грн.;
– завідувача сектору – 1,151 тис. грн.;
– помічника голови облдержадміністрації – 1,066 тис. грн.;
– консультанта – 1,066 тис. грн.;
– радника – 1,066 тис. грн.;
– помічника заступника голови – 1,050 тис. грн.;
– головного спеціаліста – 1,050 тис.грн.

Апарат облдержадміністрації складається з десяти відділів і чотирьох секторів. Отже, на річну заробітну плату всіх осіб, що посідають керівну ланку апарату Львівської ОДА, витрачено понад 700,000 тис. грн.

Крім цього, посадовий оклад провідного спеціаліста, спеціаліста I категорії, старшого інспектора, оператора комп’ютерного набору, секретаря керівника, секретаря-друкаря, завідувача експедиції, діловода, відповідального чергового та прибиральника службового приміщення встановлювався на рівні мінімальної заробітної плати, що станом на 1 квітня 2011 року становила 960 грн.

Велику суму бюджетних коштів, а саме 286,5 тис. грн. витрачено на оплату комунальних послуг у 2011 році. Придбання канцелярського, письмового приладдя, паперу, вітальних листівок коштувало значно менше – 51,8 тис. грн. Ще меншу суму коштів витрачено на періодичні видання на 2012 рік – 9,1 тис. грн., на картриджі й тонери – 6,0 тис. грн, на малоцінний інвентар – 14,1 тис. грн., на господарські матеріали – 0,8 тис. грн.

Придбання паливно-мастильних матеріалів, поточний ремонт автомобілів, планово-технічне обслуговування, придбання запчастин, а також страхування автомобілів обійшлися у 304,0 тис. грн.

Окремо здійснено оплату службових відряджень у сумі 37,0 тис. грн.

“Цікаво, чи виправданим є використання державними службовцями транспорту та транспортних послуг, що обходиться Державному бюджету дорожче, ніж оплата за комунальні послуги апарату ОДА, та значно дорожче, ніж видатки на канцелярські й інші матеріали та приладдя, необхідні для роботи працівників облдержадміністрації?” – цікавляться експерти.

Львівська міська рада

З річного звіту про виконання міського бюджету Львова станом на 1 січня 2012 року випливає, що на утримання апарату управління виконавчих органів Львівської міської ради у 2011 році витрачено 111,886 млн. грн. Під виконавчими органами маються на увазі виконавчий комітет Львівської міської ради, сім департаментів, тридцять чотири управління та шість районних адміністрацій.

Середньорічна кількість працівників у виконавчих органах Львівської міської ради у 2011 році склала 1253 особи. Загалом на їхню заробітну плату витрачено 79,153 млн. грн.

Посадові оклади:
– Львівський міський голова – 3,336 тис. грн. на місяць;
– перший заступник міського голови – 3,096 тис. грн.;
– заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, секретар ради, керуючий справами виконавчого комітету – 2,932 тис. грн.;
– директор департаменту – 1,604 – 1,646 тис. грн.;
– заступник директора департаменту – 1,492 – 1,596 тис. грн.;
– начальник самостійного управління, відділу – 1,358 – 1,454 тис. грн.;
– начальник управління, відділу у складі департаменту – 1,201 – 1,293 тис. грн.;
– начальник відділу у складі управління – 1,173 – 1,212 тис. грн.;
– заступник начальника відділу у складі управління – 1,091 – 1,175 тис. грн.;
– завідувач сектору, головний бухгалтер – 0,999 – 1,041 тис. грн.

На заробітну плату міського голови, його заступників, директорів департаментів і їхніх заступників, начальників управлінь і їхніх заступників витрачено близько 1,5 млн. грн.

Посадові оклади спеціалістів міськради було встановлено на рівні мінімальної заробітної плати, що станом на 1 грудня 2011 року становила 1004 грн.

Окрім цього, відрядження працівників виконавчих органів упродовж року коштували бюджету 498,627 тис. грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв склала 5,428 млн. грн., у тому числі оплата теплопостачання – 1,884 млн. грн., оплата водопостачання й водовідведення – 73,595 тис. грн., оплата електроенергії – 897,403 тис. грн., оплата природного газу – 136,846 тис. грн., оплата інших комунальних послуг – 2,436 млн. грн.

Оплата інших послуг (крім комунальних), до яких належать і транспортні, склала 8,277 млн. грн. на рік.

На придбання товарів і послуг для потреб працівників виконавчих органів витрачено 10,685 млн. грн.

На придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю, у тому числі м’якого, канцелярського й письмового приладдя, конвертів, марок, рекламних буклетів, візитних карток, запрошень, мап, схем, періодичних, довідкових, інформаційних видань, будівельних матеріалів, обладнання й інструментів для господарської діяльності витрачено 2,327 млн. грн.

Контакти:
Інформаційно-правовий центр “Наше право”
(032) 236 70 49
nashepravo@gmail.com

***

Мета програми “Верховенство права” – підтримати ініціативи громадянського суспільства, спрямовані на захист прав людини й основоположних свобод, сприяти підвищенню правової свідомості та громадської активності на центральному та місцевому рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: