Система управління освітою: основні проблеми та шляхи вирішення

За словами фахівців, нинішня система управління освітою характеризується надмірною централізацією, нормативно-правовою зарегульованістю, функціональним конфліктом органів різного рівня, їх перевантаженістю надлишковими функціями

Нинішня система управління освітою характеризується надмірною централізацією, нормативно-правовою зарегульованістю, функціональним конфліктом органів різного рівня, їх перевантаженістю надлишковими функціями. Про це 28 березня під час круглого столу в Києві заявила Ольга Горуненко, директорка ГО “Центр розвитку лідерства”. Центр спільно з ГО “Інститут конкурентного суспільства” та ДВНЗ “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук провів дослідження “Модернізація системи управління освітою в Україні” за підтримки програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”.

За словами експертки, основне завдання системи управління освітою – створення умов для безперешкодного розвитку системи освіти та безпечного навчального середовища.

За її словами, запропонована робочою групою нова модель системи управління освітою дає змогу децентралізувати цю систему, ліквідувати дублювання функцій і розмитість повноважень на різних рівнях управління, підвищити якість освітніх послуг, посилити лідерський потенціал управлінців усіх рівнів, а також посилити відкритість і прозорість управлінської вертикалі.

Як зазначили учасники обговорення, інформаційна відкритість системи управління освітою є однією з обов’язкових умов ефективної освітньої політики й ефективного громадського контролю в цій сфері.

Контакти:
ГО “Центр розвитку лідерства”
Ольга Горуненко
(044) 361 07 85
097 494 73 14
olga.gorunenko@cld-ua.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: