Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину – 2020

Закриття закладів дошкільної̈, загальної̈ середньої̈ та вищої̈ освіти через стримування поширення пандемії̈ COVID-19 у 191 країні світу призвело до того, що 1,57 млрд учнів і студентів (90 % світового контингенту) були змушені навчатися дистанційно.

З одного боку, така ситуація була цілком виправданою, тому що давала змогу убезпечити людей від ризику захворіти на COVID-19. З іншого, карантин поставив нові виклики перед закладами освіти, а також органами управління освітою на місцевому і національному рівнях.

Організація ефективного дистанційного або змішаного навчання, адаптація освітньої політики до вимог сьогодення, посилення фінансового забезпечення закладів освіти, модернізація їх матеріально-технічної бази — це не повний перелік тих труднощів, які мають здолати управлінці та освітяни вже на початку нового 2020–2021 навчального року.

Аналітична записка «Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину» розроблена з метою допомогти визначити основні шляхи вирішення окреслених нагальних проблем на різних рівнях управління.

Аналітична записка «Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину» підготовлена аналітичним центром «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка, створеного за підтримки ініціативи з розвитку аналітичних центрів Міжнародного фонду «Відродження» і Посольства Швеції.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: