“Презентаційна продукція та промоція музею”: набір на семінар

ГО “Український центр розвитку музейної справи” оголошує конкурс на участь у Другій семінарській програмі для музейних працівників

ГО “Український центр розвитку музейної справи” оголошує конкурс на участь у Другій семінарській програмі для музейних працівників у межах проекту “ProMuseum”. Проект підтримує Міжнародний фонд “Відродження” та МБФ “Україна 3000”.

Тема Другої семінарської програми – “Презентаційна продукція та промоція музею”.

Програма семінару складається з двох навчальних сесій (орієнтовно в серпні та листопаді, тривалістю до 5 днів кожна), а також практикуму (серпень-жовтень).

Теоретичну частину буде присвячено аналізу колекції музею в контексті формування його бренду, пошуку влучних візуальних образів і символів, що можуть лягти в основу якісної презентаційної продукції, зокрема музейних сувенірів.

Заплановано розглянути основні етапи створення якісної музейної презентаційної та сувенірної продукції: організація процесу та формування команди, залучення зовнішніх партнерів, пошук ідей, розробка логотипу й елементів єдиного корпоративного стилю, створення дизайн-проектів, складання технічних завдань, виготовлення продукції тощо. Увагу буде також приділено темі музейного сувеніру як інструменту промоції музеїв, маркетингу та дистрибуції музейної сувенірної продукції, організації роботи музейних крамниць, принципам соціального підприємництва, супутнім юридичним, бухгалтерським і господарським питанням.

Після проходження теоретичної частини кожен учасник семінарської програми отримає шанс здобути додаткове фінансування (мінігрант) на реалізацію практичного завдання. Для цього учасники додатково будуть подавати описи проектів і заявки на фінансування. Про умови участі в цьому конкурсі учасникам буде повідомлено додатково.

Вимоги до кандидатів:
– Кандидати на участь у курсі мають бути працівниками музеїв, що отримують фінансування з державного чи комунального бюджетів, незалежно від профілю та підпорядкування
– Вікове обмеження кандидатів – до 45 років
– На момент подання документів кандидати мають продемонструвати практичний інтерес до теми та досвід реалізації тематично близьких ініціатив у своєму музеї (за наявності);
– Кандидати мають звільнити свій час від робочих та інших обов’язків на період курсу
– Кандидати мають показати готовність та можливість активно транслювати набуті знання та досвід серед колег на місцевому рівні як фахівці-практики чи тренери
– Від одного музею можуть бути подано декілька заявок. Кожен кандидат матиме рівні шанси та можливості.

Програма передбачає повну фінансову підтримку на період курсу (оплата навчання, роздаткові матеріали, проїзд, проживання та харчування). В окремих випадках кандидати, які не підпадають під вимоги програми, зможуть узяти участь у курсі власним коштом.

Відбір буде здійснювати Експертна рада проекту “ProMuseum”.

Для участі в курсі слід подати такий перелік документів:
– заповнену анкету учасника;
– розгорнуте CV кандидата;
– есе обсягом до 1,5 стор., в якому має бути охарактеризовано один довільно обраний візуальний образ чи матеріальний об’єкт із колекції музею та обґрунтовано його вибір як символу інституції. Обов’язково слід додати до есе фото об’єкта;
– есе на тему “Якби у мене було 15 000 грн., як би я за них презентував(-ла) і популяризував(-ла) свій музей” (обсягом до 1,5 стор.);
– рекомендація від керівника музею, яка покаже, що музею справді потрібне підвищення кваліфікації конкретного(-их) працівника(-ів), і в якій буде надано згоду відпустити працівника(-ів) на вказаний період і забезпечити умови для реалізації практичного завдання (мінігранту).

Увесь пакет документів слід надіслати до 7 липня на електронну адресу promuseum@prostir.museum. Кандидатів повідомлять про зарахування на семінар до 31 липня.

Контакти:
ГО “Український центр розвитку музейної справи”
(044) 390 82 64
promuseum@prostir.museum

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: