Практика асистента педагога: міжнародний та український контекст

Вийшло дослідження про роль, обов’язки та підходи до підготовки асистентів педагога для інклюзивних класів, яке Фонд “Відродження” спільно з мережевою програмою Early Childhood Program підтримали ще у 2019 році. У публікації також проаналізована практика роботи ромських асистентів педагога. 

Асистент педагога – один із важливих чинників забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до навчання й розвитку дітей, ефективної співпраці з батьками та іншими фахівцями. Проте у кожній країні асистенти педагога можуть виконувати різні функції, що залежить від національного контексту та державної політики. Спільним для всіх країн є те, що асистент педагога – це додатковий ресурс у школі, який не обов’язково закріплюється за одним класом чи дошкільною групою, а гнучко використовується задля забезпечення індивідуалізації та збільшення ефективності освітнього процесу.

Проведення дослідження та написання цієї публікації стало можливим завдяки підтримці Міжнародного фонду «Відродження», Ромської мережі REYN в Україні, Фундації Відкритого суспільства. Дослідження проведене за організаційної підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

Джерело

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: