Оголошено відбір громадських аудиторів для моніторингу освітніх тендерів

Центр політичних студій та аналітики розпочав проект “Створення методики, яка дозволить аналізувати діяльність тендерних комітетів в освітянській сфері”

Центр політичних студій та аналітики розпочав проект “Створення методики, яка дозволить аналізувати діяльність тендерних комітетів в освітянській сфері”. Проект підтримує програма “Посилення впливу громадянського суспільства” Міжнародного фонду “Відродження”.

Проект присвячено створенню та впровадженню методики громадського аналізу діяльності головних розпорядників коштів у галузі освіти (управлінь освіти обладміністрацій) під час придбання товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти.

Оголошено відбір регіональних громадських аудиторів у Рівненській, Херсонській і Чернігівській областях, які після ознайомлення з відповідною методикою будуть аналізувати діяльність управлінь освіти обладміністрацій, які витрачають бюджетні кошти.

Щоб узяти участь у відборі, слід до 16 вересня відправити резюме, мотиваційний лист і рекомендаційний лист на електронну адресу tender@cpsa.org.ua.

Обов’язкові вимоги до громадських аудиторів:
– зацікавленість у реалізації проекту;
– вища освіта;
– досвід роботи на державній службі, в органах місцевого самоврядування, системі освіти, сфері державних закупівель чи громадській організації.

Наприкінці вересня для відібраних громадських аудиторів відбудеться тренінг-інструктаж із використання методики громадського аналізу діяльності тендерних комітетів у сфері освіти.

Контакти: Центр політичних студій та аналітики, tender@cpsa.org.ua

***

Мета програми “Посилення впливу громадянського суспільства”  – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисту та лобіюванню спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному та місцевому рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: