Моніторингові дослідження якості освіти в Україні

З 15 по 18 травня ц.р. Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти спільно із Міністерством освіти і науки та Академією педагогічних наук України проводять сесії моніторингових досліджень якості освіти.

З 15 по 18 травня ц.р. Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти спільно із Міністерством освіти і науки та Академією педагогічних наук України проводять сесії моніторингових досліджень якості освіти. 15 травня 7500 учнів четвертих класів у 340 школах репрезентативної вибірки будуть задіяні у національному дослідженні якості математичної освіти у початковій школі. 18 травня близько 9000 учнів четвертих і восьмих класів зі 160 шкіл України візьмуть участь у міжнародному порівняльному дослідженні якості математично-природничої освіти TIMSS.

Метою національного дослідження якості математичної освіти у початковій школі є вивчення рівня навчальних досягнень учнів четвертих класів з математики в контексті готовності до навчання в основній школі, порівняння результатів навчальних досягнень школярів різних регіонів України. Отримання більш повної інформації про національну математичну освіту в початковій школі дозволить зробити системні оцінки та збалансовані висновки, що сприятимуть удосконаленню роботи освітньої галузі на всеукраїнському, регіональному та шкільному рівнях.

Цього року Україна уперше візьме участь у міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study — Світові тенденції у математичній та природничій освіті). TIMSS є найвагомішим із міжнародних досліджень з оцінювання якості освіти, починаючи з 90-х років – у 2007 році у ньому візмуть участь 64 країни світу. В рамках дослідження проводиться вимірювання навчальних досягнень з математики та природознавства (фізика, хімія, географія, біологія)  учнів четвертих і восьмих класів, а також збір інформації щодо шкільних ресурсів та якості навчальних програм і викладання. Участь у дослідженні TIMSS дозволить здійснити порівняльну оцінку природничо-математичної підготовки учнів середньої школи в країнах із різними системами освіти і виявити фактори, що впливають на рівень цієї підготовки; отримати об’єктивну інформацію про стан природничо-математичної освіти в Україні та розробити відповідні стратегії, спрямовані на вдосконалення національної системи освіти у двох її важливих галузях – математиці і природознавстві.

Дослідження TIMSS та національне моніторингове дослідження проводяться в рамках проекту МОН “Рівний доступ до якісної освіти”. Фінансування І етапу проведення досліджень здійснюється з коштів позики МФ “Відродження” на проведення моніторингових досліджень якості освіти в Україні.

Детальнішу інформацію щодо моніторингових досліджень якості освіти можна знайти на вебсайті Центру тестових технологій і моніторингу якості освіти www.ukrtest.org

 

Катерина Радченко, відділ PR
тел: +380 (44) 461 97 09 | факс: +380 (44) 486 76 29
eлектронна пошта: radchenko@irf.kiev.ua
офіс: м. Київ, вул. Артема, 46, центральний офіс

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: