Міжнародний фонд “Відродження” (МФВ) надасть 500 000 доларів США на громадську кампанію, що сприятиме усвідомленому вибору громадян

28 грудня в агенції "УНІАН" керівники Міжнародного фонду "Відродження" (МФВ) розповіли журналістам про підтриману Фондом громадську кампанію "Усвідомлений вибір — 2006"

 

28 грудня в агенції “УНІАН” керівники Міжнародного фонду “Відродження” (МФВ) розповіли журналістам про підтриману Фондом громадську кампанію “Усвідомлений вибір — 2006”.

Мета кампанії, що проводиться в Україні вперше, —  сприяти усвідомленому вибору громадян під час парламентських виборів 2006 року шляхом організації інформаційної кампанії та відкритого діалогу між суспільством і політичними партіями (політичними блоками) для ознайомлення виборців з платформами, програмами та обіцянками кандидатів, а також забезпечити умови для наступного дієвого громадського контролю за їх виконанням.

Учасниками кампанії “Усвідомлений вибір — 2006” стануть провідні аналітичні центри України, ЗМІ, всеукраїнські громадські ініціативи, неурядові організації (НУО).

“Традиційно громадські виборчі ініціативи в Україні, крім інформування про правову сторону виборчого процесу, зосереджувалися, насамперед, на відслідковуванні порушень виборчого законодавства та прав виборців. В умовах таких порушень йшлося про вибори політичних персон та сил, які уособлювали собою гасла демократії, відкритості, чесності. Громадські організації вибороли гарантії з боку держави провести прозорі, чесні вибори. Втім, нині для демократичного розвитку країни цього вже замало. Поруч із вибором політичних особистостей суспільство має отримати достатньо чітке уявлення про конкретні програми щодо вирішення питань, які стосуються всіх, щоб потім вимагати такого самого публічного і регулярного звіту про виконання наданих обіцянок” — зазначив у своєму виступі Виконавчий Директор МФВ Євген Бистрицький.

“Правління МФВ визначилось з основними темами, обговорення яких стане центральним елементом кампанії, що буде проведена провідними аналітичними центрами України, незалежними ЗМІ, всеукраїнськими громадськими ініціативами, неурядовими організаціями. Це, зокрема:

  • Політика цін та податків, виведення зарплат з “тіні”
  • Подолання бідності, соціальний захист через пільги та пенсійна реформа
  • Якісна середня освіта та рівний доступ до вищої освіти
  • Доступ до якісного медичного обслуговування
  • Доступ до справедливого правосуддя
  • Комунальний сектор — базові комунальні послуги та ціни на них

Вочевидь, інформаційна кампанія та діалог між суспільством і основними політичними силами напередодні виборів, ознайомлення виборців із програмами кандидатів запроваджує в Україні інститут політичної відповідальності” — наголосив Голова Правління МФВ Ігор Бураковський.

“Усвідомлений вибір — 2006” ставить на меті кілька завдань. Одне з них — якісно нова роль громадянського суспільства у виборчому процесі, коли неурядові організації є безпосереднім ініціатором політичних дебатів навколо найважливіших для суспільства тем. Себто, формування порядку денного для політиків і команд, котрі пройдуть до Верховної Ради України навесні 2006 року. Це спроба закласти фундамент інституту політичної відповідальності, зробити ще один крок до підзвітної та відповідальної влади. Водночас, для нас є важливим завданням пошук механізмів ефективної співпраці аналітичних центрів, незалежних журналістів та громадських організацій для забезпечення усвідомленого вибору, привернення уваги виборців до політичних “біографій” тих сил, що змагаються на виборах, до оцінки їх передвиборчих програм та обіцянок” — підкреслив керівник громадської кампанії “Усвідомлений вибір” Ігор Когут.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: