Відтепер кияни онлайн повідомлятимуть поліції про небезпеку в своєму районі

З 30 травня у тестовому режимі починає працювати онлайн сервіс для спілкування поліції та громади Києва. Маєте повідомити дільничному важливу, проте не оперативну інфор-мацію? Бажаєте поставити поліції питання? Хочете дізнатись, що саме ви можете зробити для безпеки свого району?

З 30 травня у тестовому режимі починає працювати онлайн сервіс для спілкування поліції та громади Києва. Маєте повідомити дільничному важливу, проте не оперативну інформацію? Бажаєте поставити поліції питання? Хочете дізнатись, що саме ви можете зробити для безпеки свого району? 

Команда DreamKyiv у партнерстві з «Центром інформації про права людини» та «Експертним центом з прав людини» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» створили онлайн сервіс bezpechne.community як частину великого проекту «Безпечна громада» (англ. Community Policing). 

«Безпечна громада або Community Policing – це розповсюджений у світі сучасний підхід роботи поліції, який передбачає безпосереднє спілкування з громадою щодо проблем безпеки та порядку, і спільне сворення безпечного простору. Цей підхід має замінити старі методи та зробити правоохоронну систему відкритішою, а громади безпечнішими, адже безпека в місцевих громадах – це спільна відповідальність поліції, місцевої влади та мешканців, що вимагає ефективної взаємодії», – підкреслила менеджерка програмнфої ініціативи «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» Василина Яворська.

Новий онлайн сервіс – це баготофункціональний сайт, в основі якого інтерактивна карта міста. За допомоги порталу користувачі можуть: 

 • поставити поліції питання та отримати відповідь-роз’яснення;

 • позначити на карті місця, що становлять небезпеку для району, вулиці чи двору;

 • більше дізнатись про права та обов’язки поліцейських;

 • на наступному етапі реалізації проекту – «віртуально» познайомитись зі своїм дільничним інспектором.

Роботу сервісу модерує команда DreamKyiv. Окрім представників поліції відповіді на питання користувачів також надаватимуть кваліфіковані юристи: фахівці Четверго київського міського центру з надання безоплатної правової допомоги та спеціалісти юридичних клінік Національної академії внутрішніх справ України. До відповідей на питання стосовно роботи комунальних підприємств залучені представники «Контактного центру міста Києва 1551».

У разі виявлення типових проблем, характерних для певних районів міста, модератори порталу ініціюватимуть зустріч представників громади та поліції для розробки спільного плану дії із вирішення таких проблем. 

«Локальні рішення для локальних потреб – гасло поліції в роботі з громадами. Для ефективної роботи на випередження правопорушень поліцейському необхідно знати про нагальні проблеми своєї території обслуговування. А хто краще за мешканця району чи вулиці розповість про потенційно небезпечні місця чи підозрілі події? Наше завдання налагодити відкриті та довірливі відносини з громадянами. Сервіс «Взаємодія поліції та громади» стовідсотково працює на вирішення цього завдання», – коментує Катерина Бєлугіна, начальник відділу зв’язків з громадськістю Департаменту патрульної поліції. 

Більше про розвиток безпечних громад в Україні можна на фейсбук-сторінці Безпечна громада.

Для додаткових коментарів щодо проектів програмної ініціативи «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» можна звернутись до її директора Романа Романова та менеджерки Василини Яворської, надіславши запит на pr@irf.kiev.ua.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: