Компетентністю луцьких посадовців задоволені половина мешканців

У Луцьку презентовано результати опитування щодо якості адміністративних послуг, які надають виконавчі органи міської влади

11 травня в Луцьку презентовано результати опитування щодо якості адміністративних послуг, які надають виконавчі органи міської влади. Опитування проводили відділ звернень громадян Луцької міської ради разом з ВОГО “Фонд місцевого розвитку” за сприяння програми “Громадянське суспільство та належне врядування” Міжнародного фонду “Відродження”.

Начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як розповіла, що в дослідженні взяли участь 1160 респондентів, у результаті вибірки було прийнято 1095 анкет. 37,7% опитаних мешканців Луцька відповіли, що зверталися до міськради для отримання консультацій та інформації, 34% зверталися для отримання конкретної послуги. Половина респондентів вирішили свої питання позитивно у встановлений законом термін. Найбільш актуальними для лучан є послуги у сфері містобудування й архітектури, надання дозволів на проведення земельних і будівельних робіт.

При цьому лучани нарікають на черги. Задля вирішення цього питання незабаром буде створено електронні черги, коли можна буде записатись по талонах на прийом у визначений час.

Поінформовані, до яких підрозділів варто звертатися для вирішення питань, 39% респондентів, частково обізнані – 29%, не володіють інформацією – 20%. Позитивно оцінили компетентність працівників міськради 53% опитаних, відзначили привітність посадовців 56% респондентів.

Щорічно кількість лучан, що звертаються до міської ради, збільшується. На початку цього року за послугами звернулися 40 тисяч населення.

Голова ВОГО “Фонд місцевого розвитку” Петро Верзун наголосив, що майбутній Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у Луцьку – це механізм єдиного вікна, де громадяни зможуть отримати максимальну кількість інформації. Упродовж літа в усіх підрозділах міськради буде розміщено буклети щодо впровадження проекту ЦНАП.

ВОГО “Фонд місцевого розвитку”
(0332) 24 64 32
fmr_lutsk@ukr.net

***

Мета програми “Громадянське суспільство та належне врядування”  – запровадження сталого діалогу громадянського суспільства з владою в тих сферах реформ, які можуть сприяти розвитку громадянського суспільства, через участь основних зацікавлених сторін у прийнятті та моніторингу виконання рішень органів влади на всіх рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: