Як правильно звітувати за грант: покрокова інструкція

Лукасевич Катерина

Змістовний звіт – це один з фінальних документів, які необхідно подати після завершення проєкту.

Всі необхідні файли ви зможете знайти за цим посиланням на сайті Міжнародного фонду “Відродження”.

Прийняття змістовних звітів відбувається в електронному вигляді, тому рекомендуємо від самого початку проєкту зберігати необхідні матеріали та файли в електронному вигляді. 

Які складові має форма змістовного звіту? 

  • Загальна інформація про організацію.  

Тут ви вказуєте основну інформацію про Вашу організацію та  проєкт таку, як номер  та назва  проєкту, назва організації, бюджет, хто керівник і т.д..

  • Діяльність та результати.  

 В цьому розділі  ви більш детально підходите до таких питань, як 

  • Мета та завдання проєкту.
  • Якими є найбільші досягнення проєкту звітування?
  • Порівняйте досягнуті та очікувані результати 
  • Чи змінювався контекст проєкту через зовнішні та внутрішні чинники , які ризики та труднощі були протягом реалізації проєкту 
  • Розкажіть про бенефіціарів проєкту : які саме групи  отримали допомогу, який вид, регіональний розподіл 
  • Чи були корисними ваші напрацювання для органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування, чи  орієнтований проєкт на місцевий розвиток
  • Як проєкт вплинув на вашу команду, які довготривалі наслідки від реалізації проєкту 
  • Спеціальна  табличка – форма, яка допоможе вам порівняти те, що планувалися та були фактично здійснені впродовж терміну реалізації проєкту

Що саме може бути додано в якості додатків до змістовного звіту?

До змістовного звіту  ми просимо додати в електронному вигляді детальну інформацію про діяльність у межах проєкту, зразки продуктів проєкту, копії відгуків ЗМІ тощо, зокрема:

а) Напрацьовані продукти проєкту (аналітичні матеріали, доповіді, звіти, проекти нормативно-правових актів тощо); посилання на офіційні доповіді, звіти, де використані напрацювання за проєктом.
б) Для заходів (семінари / тренінги / конференції / круглі столи / фокус-групи / прес-конференції тощо):

  • програма і роздаткові матеріали;
  • прес-анонси, прес-релізи та пост-релізи заходів;
  • копії списків учасників кожного заходу з контактною інформацією , з особистими підписами учасників та підтвердженням їх згоди на обробку персональних даних;
  • копії списків акредитації представників засобів масової комунікації;
  • фотографії із заходів тощо.

в) Для консультацій/сервісів/послуг:

  • копії журналів реєстрації консультацій;
  • інформація про кількість осіб, які одержали консультації або послуги;
  • аналіз тематики звернень.

г) Для друкованих матеріалів:

  • списки та способи поширення друкованих матеріалів;
  • електронні версії друкованих матеріалів (книги, брошури, буклети тощо);
  • до МФВ слід подати також друковані версії матеріалів, які друкувалися за кошти проєкту .

д) Для матеріалів ЗМІ та Інтернет:

  • посилання (лінки) на матеріали, опубліковані на вебсайтах та/або у соціальних мережах; або скановані копії на публікації матеріалів у друкованих ЗМІ
  • посилання на вебплатформи, вебархіви та інші ресурси, де зберігаються записи теле-, радіо-сюжетів або програм.

е) Для поїздок, стажувань, виїзних консультацій:

  • звіти про програми, цілі, завдання та результати поїздок, інформацію про склад їх учасників, маршрути.

Співпраця під час реалізації проєкту 

В цьому розділі ми очікуватимемо відповіді на наступні питання:

  • Які партнерські організації брали участь у проєкті?
  • Яким був рівень вашої співпраці з партнерами та як розподілялись ваші завдання
  • Чи вдалося встановити  партнерські відносини за час реалізації проєкту, які не були передбачені проєктною пропозицією?
  • Хто з нових партнерів проєкту і як саме може посилити ефективність реалізації проєкту на його наступному етапі (-ах)? 
  • Чи плануєтесь подальша  співпраця з цими партнерами й надалі? 

Комунікація  під час реалізації проєкту 

Тут просимо вас поділитися з нами:

  • Які комунікаційні цілі ви ставили перед собою на початку проєкту? Чи вдалося досягнути цільових аудиторій? Якими були основні меседжі публічних повідомлень?   
  • Як ви оцінюєте ефективність вашої комунікації з цільовими аудиторіями та медіа, а також результативність ваших комунікаційних заходів у ході проєкту?
  • З якими складнощами у ході комунікації / інформаційного супроводу проєкту ви стикалися і як ви долали ці складнощі? 
  • Як Ваш проєкт висвітлювався у засобах масової інформації та соціальних мережах? 

Найпоширеніші питання 

Скільки часу необхідно зберігати звіт та його додатки? 

Згідно з угодою, яка підписується між вами та Міжнародним фондом “Відродження”,

фонд може робити запити щодо будь-яких матеріалів за проєктом ще протягом трьох років після завершення терміну реалізації проєкту.

Чи може МФВ опублікувати результати звіту організації ? 

Хочемо звернути вашу увагу, що без погодження з Вами Міжнародний фонд “Відродження“ не може поширювати  публічно результати. Авторські права і всі питання,

пов’язані з авторським правом залишаються за організацією виконавців проєкту.

Чи потрібно погоджувати з Міжнародним фондом “Відродження” внесення змін до проєкту? 

Якщо ця діяльність суттєво відрізняється від того, що було заплановано,

то в процесі виконання проєкту слід  звернутися до Міжнародного фонду “Відродження”

з відповідним запитом на дозвіл щодо зміни здійснення змістовної діяльності.

Але якщо зміни мають технічний характер, наприклад, ви планували тренінги, а провели семінари – це не є суттєвими змінами, і ви можете такі зміни самостійно вносити в процесі реалізації проєкту.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: