Експерти про ринки ЄС: український бізнес часто переоцінює складнощі

Український бізнес часто переоцінює бар'єри, з якими він може стикатися, працюючи на ринках ЄС. Інколи ці бар'єри уявні, а не реальні, і спричинені синдромом "нас там не чекають" – а це є передусім проблемою психології.

Український бізнес часто переоцінює бар’єри, з якими він може стикатися, працюючи на ринках ЄС. Інколи ці бар’єри уявні, а не реальні, і спричинені синдромом “нас там не чекають” – а це є передусім проблемою психології. З Європою краще працювати за стратегією “блакитного океану”: на європейських ринках є чимало ніш, де практично немає конкуренції, де немає прямої битви між великими компаніями, де немає “червоного океану” війн та суперництв. Головне – знайти для себе ці ніші, працювати креативно, навчитися створювати цінності, а не лише товар. Іншими словами – навчитися створювати те, що хоче клієнт, а не те, що ви хочете виробляти.

Для допомоги бізнесу працювати в нинішніх умовах започатковано практичні семінари в різних містах України. Два з таких семінарів відбулися 13 травня у Луцьку та 18 травня в Івано-Франківську.

Семінари відбуваються у рамках циклу інформаційних подій для українського бізнесу, що проводяться ГО “Інтерньюз-Україна” у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs] та за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження».

На семінарах експерти говорили про алгоритми та практичні поради щодо виходу на іноземні (зокрема, європейські) ринки, про отримання інформації щодо можливостей на ринку ЄС, про пошук ділових партнерів, визначення європейських регулювань та вимог, використання електронних ресурсів ЄС для розвитку бізнесу, про особливості роботи в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС тощо.

Крім того, на семінарах презентували Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор – Олег Мирошніченко, Київ, 2014, 180 с.) розроблений та виданий за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження». Посібник містить базовий гід з експорту та огляд можливостей інформаційної підтримки та інформаційних ресурсів для експорту в ЄС.

Експерти семінарів:

Інна Сосновська, Експерт компанії Strategic Consulting Group (SCG), Лідер напрямку “Міжнародний розвиток бізнесу”. Радник декана Києво-Могилянської бізнес школи [kmbs].

Олег Мирошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт торгової секції Представництва Європейського Союзу в Україні (2010-2013), автор Базового посібника з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу

Володимир Патіс, випускник програм управлінського розвитку kmbs, співзасновник компанії “Eskada-M”, яка працює на ринках ЄС (Польща, Румунія, Швейцарії та ін.) з 2012 року.

Олександр Кузик, голова представництва Electrolux в Україні (компанія виробляє та постачає продукцію з України на Ринки Європи та Азії). Експерт у сфері виробництва та реалізації побутової техніки, має 19-річний досвід роботи в галузі.

Артур Фелізяк – директор заводу Electrolux в Івано-Франківську

Наталія Бандера, менеджер Групи підтримки малого бізнесу Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні.

Люк Дер’єп, французький бізнесмен, який працює в Україні, президент компанії Gaelys France

Микола Жичук, начальник відділу маркетингу компанії “МОДЕРН-ЕКСПО” (Луцьк), що працює на міжнародних ринках.

Валерій Веремчук, бізнесмен, бізнес-тренер, продюсер ІТ-стартапів, працює на ринках України та ЄС.

Семінар відбувся у рамках проекту “Угода про Асоціацію з ЄС: нові можливості для бізнесу України”, що здійснюється ГО “Інтерньюз-Україна” за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження» та у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs]. Загалом у 2015 році планується провести десять подібних семінарів у різних містах України.

Контакти:  Ольга Михайліченко, ГО “Інтерньюз-Україна”, 0508453602, omykhaylychenko@internews.ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: