Експерти: для виходу на ринки ЄС потрібно створювати нові цінності

Український бізнес має великий потенціал працювати на ринках ЄС. Але він повинен розуміти, що успішним є той, хто створює нову цінність, а не лише товари чи послуги. Вихід на ринки ЄС є цілком можливим та реальним, але кожен бізнесмен має для себе ухвалити фундаментальне рішення: чи справді хоче він виходити, і якщо так – то з чим та куди.

Український бізнес має великий потенціал працювати на ринках ЄС. Але він повинен розуміти, що успішним є той, хто створює нову цінність, а не лише товари чи послуги. Вихід на ринки ЄС є цілком можливим та реальним, але кожен бізнесмен має для себе ухвалити фундаментальне рішення: чи справді хоче він виходити, і якщо так – то з чим та куди. В Україні сьогодні є безліч товарів, сировинних чи готових, про чий експортний потенціал самі українці часто не здогадуються, і які можуть добре продаватися в ЄС. На цьому наголошували експерти семінару “Як вийти на ринок ЄС?, який відбувся 31 березня у Вінниці, у Вінницькій Торгово-промисловій палаті.

Семінар став третім у циклі інформаційних подій для українського бізнесу, що проводяться ГО «Інтерньюз-Україна» у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs] та за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження»

На семінарі експерти говорили про алгоритми та практичні поради щодо виходу на іноземні (зокрема, європейські) ринки, про отримання інформації щодо можливостей на ринку ЄС, про пошук ділових партнерів, визначення європейських регулювань та вимог, використання електронних ресурсів ЄС для розвитку бізнесу, про особливості роботи в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС тощо.

Експерти також наголошували на важливості креативних підходів пошуку своїх клієнтів. Вони наводили приклади креативного виходу в торгівельні мережі, зокрема і завдяки сотням тисяч українців, які мешкають в ЄС. Для успішного виходу на ринок потрібно забезпечити належну якість, кількість, чітко дотримуватися часових рамок поставок. Ціна на українську продукцію зараз є досить конкурентною на ринку ЄС. 

Крім того, на семінарі презентували Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор – Олег Мирошніченко, Київ, 2014, 180 с.) розроблений та виданий за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження». Посібник містить базовий гід з експорту та огляд можливостей інформаційної підтримки та інформаційних ресурсів для експорту в ЄС.

Експерти семінару:

Тарас Качка, в.о. президента Американської торгової палати, учасник переговорної групи щодо Угоди про асоціацію між ЄС та Україною

Олег Мирошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт торгової секції Представництва Європейського Союзу в Україні (2010-2013)

Люк Дер’єп, французький бізнесмен, який працює в Україні, президент компанії Gaelys France

Інна Сосновська,  Експерт компанії STRATEGIC, Лідер напрямку “Міжнародний розвиток бізнесу”, у минулому – перший віце-президента «Діамантбанку», директор з маркетингу Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs], керівниця відділів маркетингу в «Квазар-Мікро» (3 роки), «Dia West» (3 роки). Зараз – керуючий власник мережі ресторанів. Радник декана kmbs.

Степан Зулинський, директор «Бершадь Агроплюс», випускник АgroMBA-1 [kmbs]

Юрій Омельчук, виконавчий диретор «Плазматек», випускник ЕМВА-21 [kmbs]

Семінар відбувся у рамках проекту «Угода про Асоціацію з ЄС: нові можливості для бізнесу України», що здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження» та у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs]. Загалом у 2015 році планується провести десять подібних семінарів у різних містах України.

За анонсами наступних семінарів слідкуйте на сайті internews.ua

Контакти:  Ольга Михайліченко, ГО «Інтерньюз-Україна», 0508453602, omykhaylychenko@internews.ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: