Європейська програма Міжнародного Фонду «Відродження» (МФВ) оголошує тендер на супровід та логістичне забезпечення Щорічної конференції Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного партнерства
Дати проведення: 17-18 травня 2019 р.
Місце проведення: м. Київ, бізнес-центр «Admiral Hall», вул. Хрещатик, 7/11 (попередньо заброньовано)
Кінцевий термін подання пропозицій: 12 квітня 2019 р.
Оголошення результатів тендеру: 18 квітня 2019 р.
До участі у тендері запрошуються конференц-сервісні організації та фізичні особи – підприємці, які мають досвід логістичної діяльності в Україні.
Перелік послуг:
1) зустріч, реєстрація учасників та їх супровід під час заходів (17 травня – до 130 осіб, 18 травня – до 90 осіб; точну кількість буде визначено пізніше);
2) забезпечення одномісного проживання для 40 осіб (1 доба, попередньо заброньовано проживання у готелях «Дніпро» (30 осіб) та «Козацький» (10 осіб). Кількість осіб може змінюватися;
3) робота з бізнес-центром “Admiral Hall” щодо організації харчування учасників:
- 4 кава-паузи (2 – у перший день, до 130 осіб), і 2 кава-паузи в другий день – до 90 осіб;
- обід (перший день – до 120 осіб, другий – до 90 осіб);
- вечеря (перший день – до 90 осіб).
4) робота щодо обладнання приміщень для проведення сесій конференції:
Перший день (загальна кількість учасників до 130 осіб):
- 2 год. – робота в спільному залі, розсадка «президія + театр»;
- 1,5 год. – 5 робочих груп в окремих залах;
- до 3 год. – робота в спільному залі (до 90 осіб), розсадка «президія + театр».
Другий день (загальна кількість учасників до 90 осіб):
- До 1,5 год. – робота в спільному залі, розсадка «президія + театр»;
- до 3-х годин, з перервою на кава-паузу – робота в групах (окремі зали, 4 робочі групи);
- До 1,5 години – робота в спільному залі, розсадка «президія + театр»;
5) Забезпечення фліпчартами для роботи в групах; розміщення постерів на стінах залу засідань; розміщення вказівників.
6) відшкодування транспортних витрат іногороднім учасникам (до 40 осіб, по факту), забезпечення паркомісць учасникам;
7) купівля авіаквитків для закордонних учасників (по факту);
8) транспортування закордонних учасників з/до готелю (до 5 осіб);
9) забезпечення синхронного перекладу (обладнання, перекладачі) – під час першої панельної сесії (до 12.00) в перший день конференції (до 130 учасників);
10) забезпечення аудіозапису конференції (обладнання, відео-файли) під час перших двох сесій першого дня конференції (до обіду), в тому числі однієї спільної сесії, і п’ятьох паралельних.
11) виготовлення бейджів;
12) формування роздаткових матеріалів для учасників конференції (буклет на пружині, 100 сторінок, двосторонній чорно-білий друк) – 130 комплектів.
Умовою тендеру є надання детального бюджету за кожним із наведених пунктів.
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 12 квітня 2019 року.
Оголошення результатів тендеру – 18 квітня 2019 року.
Для участі у тендері слід подати такі документи:
- тендерна пропозиція
- інформація про учасника тендеру та досвід
Тендерна пропозиція має бути подана на офіційному бланку учасника тендеру з печаткою і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді). Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде. Тендерні пропозиції потрібно надсилати на електронну адресу romanova@irf.ua. У рядку «Тема» електронного повідомлення потрібно зазначити «тендерна пропозиція».
Усі запитанняуточнення щодо переліку послуг в рамках тендеру слід надсилати в письмовій формі на адресу olga_mashtaler@ukr.net
Після отримання тендерних пропозицій і під час їх розгляду представники програми можуть контактувати з заявниками для отримання роз‘яснень або уточнень, які будуть потрібні для адекватної оцінки пропозицій.
Зверніть увагу!
Поданих на тендер матеріалів не повертають і не рецензують.
Про результати тендеру буде повідомлено листом.
Остаточне рішення щодо тендерної пропозиції перегляду не підлягає.
Причин відмови у підтримці тендерної пропозицій не повідомляють.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: