Тендер на проведення польового етапу соціологічного дослідження у м. Харків

МЕТА КОНКУРСУ:

підготовка методології та проведення польового етапу дослідження ставлення до євроінтеграції у м. Харків.

Дата завершення конкурсу:

14.07.2015

Програма:

Європейська програма

Тендер на проведення польового етапу соціологічного дослідження у м. Харків

«Дослідження ставлення до євроінтеграції у м. Харків»

Учасники. До участі у тендері запрошуються дослідницькі організації / агенції, які мають ресурси для проведення кількісних та якісних досліджень: розгалужену та висококваліфіковану мережу інтерв’юерів, можуть запропонувати й обґрунтувати методологію побудови вибірки, збору та обробки даних згідно завдань дослідження.

Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 14.07.2015 р.

Результати розгляду тендерних пропозицій стануть відомі:  17.07.2015 р.

Технічне завдання

Передумови. Європейська програмна ініціатива Міжнародного фонду «Відродження» спрямована на підтримку європейської інтеграції у регіонах України як засобу для запровадження дієвих проєвропейських реформ у сферах демократизації, прав людини, належного врядування та верховенства права. Одним з напрямків роботи проекту є розробка та впровадження регіональних стратегій підвищення обізнаності про європейську інтеграцію та сприяння належному виконанню Угоди про асоціацію України з ЄС.

Пілотним регіоном для впровадження заходів Європейської програмної ініціативи обрано м. Харків. Оскільки наявні соціологічні дослідження з питань євроінтеграції не дозволяють робити надійні висновки на рівні обласних центрів, важливим є проведення базової оцінки ставлення до ЄС, рівня поінформованості, очікувань та побоювань. Така оцінка у перспективі має стати основою для розробки заходів з посилення підтримки європейської інтеграції відповідно до потреб громади міста.

Мета: підготовка методології та проведення польового етапу дослідження ставлення до євроінтеграції у м. Харків.

Завдання:

  • визначення відповідних індикаторів для вимірювання змін з часом у рівні підтримки та поінформованості з питань євроінтеграції;
  • базова оцінка ставлення до ЄС, рівня поінформованості, очікувань та побоювань стосовно євроінтеграції;
  • визначення чинників, які перешкоджають та сприяють підтримці євроінтеграції;
  • виявлення інформаційних потреб, переважних каналів та джерел інформування мешканців з метою максимізації ефективності інформаційних заходів у сфері євроінтеграції;

Очікується, що дослідження охопить наступні тематичні блоки:

  • геополітичні орієнтації, ставлення до асоціації з ЄС, думка щодо ролі ЄС як для України в цілому, так і для регіону;
  • очікування та побоювання щодо асоціації з ЄС;
  • близькість європейських цінностей (верховенство права, демократія, ринкові цінності тощо);
  • рівень поінформованості про ЄС та оптимальні шляхи інформування.

Методологія. Дослідження включатиме кількісні та якісні методи. Географія дослідження: м. Харків.

Базуючись на затвердженій в рамках тендеру моделі дослідження, Виконавець має підготувати інструменти для збору даних (на основі індикаторів, рекомендованих Замовником), здійснити польові дослідження, збір, обробку та аналіз даних, а також підготувати підсумковий звіт відповідно до затвердженого календарного плану.

На першому етапі планується проведення опитування серед загалу населення. Мінімальний обсяг вибірки становить 1500 респондентів. Вибірка має бути багатоступеневою, випадковою та репрезентативною за статтю, віком і районами міста. Виконавець може запропонувати і обґрунтувати вибір методу збору даних, який оптимально вирішує дослідницьке завдання (за винятком самозаповнення респондентами).

На другому етапі планується уточнення результатів кількісного дослідження у фокус-групових інтерв’ю. Очікується, що Виконавець розробить гайди для проведення фокус-груп, які доповнюватимуть загальне кількісне опитування. Обговорення у фокус-групах проводитиметься з представниками окремих соціальних груп. Виконавець може запропонувати і обґрунтувати доцільну кількість фокус-груп, а також цільові категорії населення для участі в інтерв’ю.

Проект має передбачати  пілотаж (претест) опитувальника та гайда і передачу результатів пілотажу Замовнику до початку польового етапу. Від Виконавця очікується збереження польових документів і опитувальників не менше 6 місяців, та передача за запитом всієї або частини польової документації Замовнику.

Контроль даних буде здійснюватися окремою дослідницькою компанією, обраною Замовником. Проект має передбачати інструктаж/тренінг інтерв‘юерів та координаторів польових груп.

Вимоги до проведення дослідження можуть бути незначно змінені після обрання дослідницької компанії в результаті тендеру у разі надходження методичних та змістовних зауважень та порад від консультантів Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження».

Терміни роботи: липень – вересень, 2015 р.Завдання повинно бути виконане протягом 9 тижнів після підписання договору.

  • 3 тижні на підготовчу роботу (протокол дослідження, тренінг інтерв’юерів, пілотаж інструментів збору даних).
  • 4 тижня для збору даних (включаючи фокус-групи).
  • 2 тижні для аналізу даних та підготовки підсумкового звіту. 

Результати дослідження мають включати:

  • масив даних у форматі SPSS і таблиці одновимірних/двовимірних розподілів в Excel;
  • розшифровки фокус-групових інтерв’ю;
  • аналітичний звіт за результатами дослідження;
  • технічний звіт про перебіг дослідження і дотримання вибірки.

Аналіз даних має включати двовимірні розподіли за віковими групами, соціально-економічним статусом (працююче та непрацююче населення, окремі категорії працюючого населення), рівнем доходу, районом міста.

Аналітичний звіт повинен бути представлений у наступному форматі: резюме, методологія, основні результати за тематичними блоками, висновки, рекомендації. Звіт подається українською мовою в електронному вигляді у форматі doc-файлу та у вигляді презентації PowerPoint.

Структура тендерної пропозиції

Тендерні пропозиції, подані від дослідницьких організацій, мають включати такі компоненти:

1) Інформація про організацію: резюме організації, кваліфікація та досвід запропонованого персоналу (надати їх резюме), копію свідоцтва про реєстрацію, досвід у провадженні аналогічних проектів, проведених за останні 3 роки.

2) Технічна пропозиція. Опис цілей, методології та графіку проведення дослідження. Має включати опис дизайну вибірки, реалізації вибірки, підходи до підвищення рівня досяжності респондентів, внутрішнього контролю якості польового етапу і контролю якості масиву даних, підходи до зважування масиву даних.

3) Цінова пропозиція (кошторис проекту). Подається у гривнях з урахуванням ПДВ.

Критерії відбору Виконавця:

  • попередній досвід роботи та проведення аналогічних досліджень;
  • обізнаність із темою та проблематикою дослідження;
  • наявність мережі польових працівників;
  • участь висококваліфікованого персоналу;
  • здатність дотримуватись проміжних та кінцевих строків виконання роботи;
  • конкурентноздатні та реалістичні розцінки.

Контакти: Прохання надсилати пропозиції електронною поштою на адресу kvashuk@irf.ua, вказуючи у темі листа: «Пропозиція на тендер по м. Харків МФВ 2015 року». Консультації надаються лише електронною поштою: у разі виникнення запитань, будь ласка, звертайтесь за електронною адресою, зазначаючи у темі листа: «Запитання щодо тендеру по м. Харків МФВ від 2015 року».

Як подати заявку?

Щороку Міжнародний фонд "Відродження" оголошує конкурси згідно з пріоритетами фонду. Цікаві, інноваційні, суспільно значущі проекти можуть претендувати на підтримку поза оголошеними конкурсами. Такі проекти слід оформляти згідно з аплікаційними формами для позаконкурсних проектів.

Детальніше

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: