За півроку до Центру адмінпослуг на Городнянщині звернулася 71 особа

За перші півроку роботи Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Городнянської райдержадміністрації (Чернігівська область) зареєстровано 71 звернення, у 12 випадках надано консультації, сформовано 38 справ щодо надання адміністративних послуг і 42 дозвільні справи

За перші півроку роботи Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Городнянської райдержадміністрації (Чернігівська область) зареєстровано 71 звернення, у 12 випадках надано консультації, сформовано 38 справ щодо надання адміністративних послуг і 42 дозвільні справи. Діяльність Центру координує ГО “Громадська рада” за підтримки програми “Громадянське суспільство та належне врядування” Міжнародного фонду “Відродження”.

Найбільше звернень стосувалися отримання дозволу на передачу у власність земельних часток (паїв) та отримання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

У ЦНАП надають необхідні консультації та роз’яснення стосовно адмінпослуг. При потребі надсилають письмові запити в установи чи організації щодо надання тієї чи іншої довідки.

На кожну адміністративну послугу розроблено й затверджено інформаційні й технологічні картки, які розташовано на доступному для відвідувачів місці. Також усю необхідну інформацію щодо діяльності Центру розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Складовою частиною ЦНАП є Дозвільний центр Городнянської райдержадміністрації, який забезпечує видачу (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Переваги отримання адміністративної послуги у ЦНАП:
· можливість отримати декілька адміністративних послуг у єдиному місці;
· зручні умови для отримання адміністративної послуги;
· мінімізація процедурних дій, потрібних для отримання адмінпослуги;
· подолання корупційної складової завдяки тому, що немає прямого контакту суб’єкта звернення з суб’єктом надання адмінпослуги;
· доступність інформації про надання адмінпослуг завдяки наявності стендів, інформаційних і технологічних карток на кожну адміністративну послугу та дозвільну справу;
· жорсткий контроль за дотриманням строків надання адмінпослуг;
· можливість отримати поштою результат адмінпослуги.

Контакти:
ГО “Громадська рада”
(0462) 67 75 75
pravocf@gmail.com

***

Мета програми “Громадянське суспільство та належне врядування” – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисті й лобіюванні спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному й місцевому рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: