Як зробити благодійність вигідною для ЗМІ? Майстер-клас

16 квітня з 17:00 до 18:30 у Києві відбуватиметься майстер-клас для журналістів “Як зробити благодійність вигідною для ЗМІ?”

16 квітня з 17:00 до 18:30 у Києві відбуватиметься майстер-клас для журналістів “Як зробити благодійність вигідною для ЗМІ?” Захід проводить Мітя Алешковський, керівник проекту “Нужна помощь”, за підтримки програмної ініціативи “Громадське здоров’я” Міжнародного фонду “Відродження” й Українського форуму благодійників.

“Мій майстер-клас – це не майстер-клас про те, як цікаво писати про те чи інше. Це майстер-клас про те, як ефективно вибудувати відносини з читачем, щоб потім цим користуватися для добра”, – розповідає Мітя Алешковський.

Учасники проекту називають себе колективом небайдужих людей, а сам проект – сумішшю благодійного фонду та суспільного ЗМІ. На відміну від переважної більшості фондів, свої зусилля учасники проекту спрямовують на зміну системи – на розвиток інфраструктурних (не адресних) благодійних ініціатив, а також на підтримку “соціальних героїв” – тих, хто самостійно захищає, допомагає, рятує.

Мітя Алешковський – фотограф, громадський діяч, волонтер. 2012 року, під час повені у Кримську (Росія), був одним із координаторів відправки гуманітарної допомоги для постраждалих і волонтерського табору в самому Кримську. Повернувшись до Москви, кинув восьмирічну кар’єру фотожурналіста (на той момент працював в “ИТАР-ТАСС”) і організував власний благодійний проект. 2013 року, під час повені на Далекому Сході, організував волонтерський проект Amur13.ru, результатом якого стало забезпечення гуманітарною допомогою десятків населених пунктів і збір мільйонних пожертв.

Для участі в майстер-класі слід зареєструватися.

Контакти:
“Громадське здоров’я”
Надія Колесникова
067 661 80 30
kolesnykova@irf.ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: