Вихід на ринки ЄС: акцент на рішеннях, а не проблемах

Аби вийти на ринки ЄС, потрібно не скаржитися на проблеми, а концентруватися на можливих рішеннях. Потрібно пропонувати не те, що ви звикли робити, а те, чого насправді потребують ваші можливі клієнти. Дуже важливо розуміти психологію, ментальність та потреби європейського споживача, а також вивчати можливі ніші на європейських ринках.

Аби вийти на ринки ЄС, потрібно не скаржитися на проблеми, а концентруватися на можливих рішеннях. Потрібно пропонувати не те, що ви звикли робити, а те, чого насправді потребують ваші можливі клієнти. Дуже важливо розуміти психологію, ментальність та потреби європейського споживача, а також вивчати можливі ніші на європейських ринках. На цьому наголошували експерти семінару “Як вийти на ринок ЄС?, який відбувся 20 квітня у Харкові.

Семінар став п’ятим у циклі інформаційних подій для українського бізнесу, що проводяться ГО “Інтерньюз-Україна” у співпраці з з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs] та за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження».

На семінарі експерти говорили про алгоритми та практичні поради щодо виходу на іноземні (зокрема, європейські) ринки, про отримання інформації щодо можливостей на ринку ЄС, про пошук ділових партнерів, визначення європейських регулювань та вимог, використання електронних ресурсів ЄС для розвитку бізнесу, про особливості роботи в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС тощо.

На думку експертів, можна шукати нових клієнтів для вже наявної продукції чи навпаки – нової продукції для вже наявних клієнтів. Однією з найперших стратегій може бути включення в глобальні ланцюги виробництва чи співпраця з відомими торгівельними марками чи мережами. При цьому в Україні безліч можливостей виходу на міжнародні ринки, і чимало історій успіху. Важливо позбуватися психології поразки та мати достатньо уяви для пошуку рішень, наголошували експерти.

Крім того, на семінарі презентували Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор – Олег Мирошніченко, Київ, 2014, 180 с.) розроблений та виданий за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження»Посібник містить базовий гід з експорту та огляд можливостей інформаційної підтримки та інформаційних ресурсів для експорту в ЄС.

Експерти семінару:

Інна Сосновська, Експерт компанії Strategic Consulting Group (SCG), Лідер напрямку “Міжнародний розвиток бізнесу”. Радник декана Києво-Могилянської бізнес школи [kmbs].

Олег Мирошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт торгової секції Представництва Європейського Союзу в Україні (2010-2013)

Люк Дер’єп, французький бізнесмен, який працює в Україні, президент компанії Gaelys France

Костянтин Нарижний, експерт з міжнародного продажу та виведення компаній на міжнародні ринки, налаштування індивідуального продажу в секторі B2B. Співвласник        компанії з виробництва та експорту високотехнологічних добрив (Харків).

Семінар відбувся у рамках проекту «Угода про Асоціацію з ЄС: нові можливості для бізнесу України», що здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження» та у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs]. Загалом у 2015 році планується провести десять подібних семінарів у різних містах України.

Контакти:  Ольга Михайліченко, ГО “Інтерньюз-Україна”, 0508453602, omykhaylychenko@internews.ua

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: