У Охматдиті пройшов тренінг з комунікацій для персоналу

Ініціативва "Горизонталі", яка починалася з руху #пуститевреанимацию, що відкрив доступ відвідувачів до дітей та дорослих у реанімаціях, за підтримки фонду провела серію пілотних тренінгів та фасилітованих дискусій з персоналом НДСЛ Охматдит.

Чи можна лікарів навчити людяності? Бути більшш людяними у своїй роботі?

Ініціативва “Горизонталі”, яка починалася з руху #пуститевреанимацию, що відкрив доступ відвідувачів до дітей та дорослих у реанімаціях, за підтримки фонду провела серію пілотних тренінгів та фасилітованих дискусій з персоналом НДСЛ Охматдит.

Основне завдання програми – розробити методологію навчання на робочому місці та методів викладання таких чутливих тем, як комунікаціі з батьками пацієнтів у стресових умовах, повідомлення та розмови про смерть та важкі діагнози, емоційні тригери та професійне вигорання в роботі з людьми.

Окрім завідувачів, лікарів та медсестер усіх реанімаційних відділень лікарні, до навчання також приєдналися співробітники приймального, хірургічного, ВІЛ-центру та центру медико-психологічної допомоги. це – 120 учасників протягом двох місяців.

На початку деякі лікарі не розуміли, що від них хочуть і навіщо приділяти стільки уваги комунікаціям. Але наприкінці проекту, під час вручення сертифікатів, більшість медичних працівників уже хотіли би продовжити таке навчання.

Дякуємо за ініціативу Анастасії Леухіній та головному лікарю Охматдиту Ірині Садов’як, за співпрацю – Центру Розвитку Сестринства МОЗ.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: