Тільки п’ята частина кримської молоді має уявлення про європейські цінності

Як свідчать результати опитування, 32% кримської молоді вважають себе європейцями, але тільки 19% мають уявлення про базові європейські цінності

32% кримської молоді вважають себе європейцями, але тільки 19% мають уявлення про базові європейські цінності. Про це свідчать результати  соціологічного опитування, проведеного в межах проекту “Європейська ідентичність кримських міст: сучасний погляд”, який здійснює Сімферопольська міська молодіжна громадська організація “Світло” за підтримки Європейської програми Міжнародного фонду “Відродження”.

Тільки 19% молодих кримчан спілкувалися з іноземцями з країн ЄС, і лише 6% відвідували країни Євросоюзу.

Кримська молодь вважає своїх однолітків із Європи більш соціально активними. Так, на думку кримчан, удома проводять вільний час тільки 54% європейської молоді (для кримської молоді цей показник становить 72%). Кримська молодь упевнена, що життя їхніх європейських однолітків більш активне й різноманітне.

Близько 60% респондентів не знають або не приймають сучасної європейської культури. Знання опитаних переважно ґрунтуються на шкільному чи вишівському матеріалі. Інформації про події стосовно сучасної європейської культури практично немає. Єдині ефективні джерела – кінематограф і література. При цьому більшість респондентів плутають європейський і американський кінематограф.

Більшість представників кримської молоді вважають, що їхнє життя схоже на життя жителів європейських міст у соціальній і комунікативної сферах. При цьому кримська молодь упевнена, що дуже відчутні відмінності існують у сферах взаємодії з органами влади / міліцією, а також в економічній сфері.

Більшість молодих кримчан вважають, що молодих європейців сильніше за все хвилюють проблеми імміграції та мультикультуралізму (80%), а також особисті проблеми й інтереси (70%). При цьому більшість опитаних переконані, що молодих європейців не сильно хвилюють соціально-економічні проблеми (48%) та питання соціального захисту населення (22%).

Опитування проводило Агентство технологій комунікацій “Креатіда” з 24 до 30 жовтня 2011 року в усіх районах АР Крим, містах Сімферополі та Севастополі. Було опитано 650 респондентів віком від 16 до 35 років, вибірка репрезентує молодь Криму за основними соціально-демографічними ознаками. Статистична похибка не перевищує 2,2%.

СММГО “Світло”
(0652) 70 60 73
svitlo.simferopol@gmail.com

***

Мета Європейської програми – сприяти європейській інтеграції України шляхом фінансової й експертної підтримки громадських ініціатив.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: