Дослідження здійснив Фонд “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва
46% виборців дізнаються про хід виборчої кампанії та її учасників через телебачення. Про це свідчать результати дослідження, яке здійснив Фонд “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.
Згідно з результатами дослідження, на другому місці після телебачення йде преса (23%), а на третьому – телереклама (22%). До інформації на радіо дослухаються 9% респондентів, Інтернету довіряють 8%.
В опитуванні взяли участь близько 2 тисяч респондентів.
Контакти:
Фонд “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва
(044) 234 80 46
dif@dif.org.ua
***
Місія Міжнародного фонду “Відродження” – фінансово й організаційно сприяти становленню відкритого, демократичного суспільства в Україні шляхом підтримки значущих для його розвитку громадських ініціатив.