Працівників хмельницького Центру адмінпослуг навчать правильно спілкуватися з відвідувачами

6-7 червня у Хмельницькій міській раді відбудеться семінар-тренінг “Удосконалення психологічних навичок спілкування адміністраторів Центру надання адміністративних послуг”

6-7 червня у Хмельницькій міській раді відбудеться семінар-тренінг “Удосконалення психологічних навичок спілкування адміністраторів Центру надання адміністративних послуг”. Захід проводять Центр досліджень місцевого самоврядування та Хмельницька міська рада за сприяння програми “Громадянське суспільство та належне врядування” Міжнародного фонду “Відродження”.

Цільовою групою тренінгу є майбутні працівники (адміністратори) Центру надання адміністративних послуг.

Заплановано опрацювати такі теми:
– типові труднощі в комунікації та причини їх виникнення;
– цілі й особливості стилю спілкування, орієнтованого на громадянина;
– основні етапи бесіди з відвідувачем з погляду мети комунікації та прийомів ефективної комунікації.

Учасники навчаться виявляти потреби замовників послуг за невербальними поведінковими проявами та за допомогою питань, керувати бесідою у формі запитань, засвоять прийоми активного слухання й ефективні правила комунікації на етапі надання інформації, а також навчаться працювати зі складними співрозмовниками й використовувати техніки саморегулювання для стабілізації емоційного стану.

Програма

Центр досліджень місцевого самоврядування
Ольга Щодра
(032) 235 68 48

***

Мета програми “Громадянське суспільство та належне врядування”  – запровадження сталого діалогу громадянського суспільства з владою в тих сферах реформ, які можуть сприяти розвитку громадянського суспільства, через участь основних зацікавлених сторін у прийнятті та моніторингу виконання рішень органів влади на всіх рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: