За словами фахівців, населення не має досить інформації про корисність йодовмісних продуктів
Населення не має досить інформації про корисність йодовмісних продуктів. Про це заявили представники торгівельних мереж, що взяли участь у фокус-групі, яку провів Чернівецький міський центр захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу за підтримки програми “Громадянське суспільство та належне врядування” Міжнародного фонду “Відродження”.
Фахівці зауважили, що на йодовмісну воду підвищений попит є лише влітку. При цьому населення регулярно споживає морську капусту. За словами представників мереж, ціна на харчову та йодовану сіль суттєво не відрізняється, проте залежить від виробника. Дорожчою для споживача є морська йодована сіль.
Представники торгівельних мереж висловили готовність розміщувати інформаційні матеріали щодо користі йодовмісних продуктів у своїх торгівельних залах.
Контакти:
Чернівецький міський центр захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу
Ігор Кухарчук
(0372) 58 53 14
kuhigor@ukr.net
***
Мета програми “Громадянське суспільство та належне врядування” – запровадження сталого діалогу громадянського суспільства з владою в тих сферах реформ, які можуть сприяти розвитку громадянського суспільства, через участь основних зацікавлених сторін у прийнятті та моніторингу виконання рішень органів влади на всіх рівнях.