На сайті Вінницької міськради відкрито новий ресурс для звернень мешканців

На офіційному сайті Вінницької міської ради відкрито новий ресурс “Мапа звернень громадян”

На офіційному сайті Вінницької міської ради відкрито новий ресурс “Мапа звернень громадян”. Він є складовою відповідного проекту, який розробляли фахівці департаменту інформаційних технологій міськради спільно з ВМГО “Кредо” за підтримки програми “Посилення впливу громадянського суспільства” Міжнародного фонду “Відродження”.

Заступник міського голови Володимир Слишинський розповів: “Багатьох цікавило питання, як можна отримати доступ до Генерального плану міста. На новоствореному Інтернет-ресурсі розміщено ту частину Генплану, яку, згідно з чинним законодавством, можна публікувати. Крім того, тут розміщено інформацію про аварійні ситуації, зупинки муніципального транспорту, по різних закладах та установах обласного центру”.

Алгоритм нового сервісу побудовано таким чином: після того як мешканці повідомили про аварійну ситуацію в будь-якому будинку чи мікрорайоні в цілому, на відповідній ділянці мапи міста з’являється позначка. При наведенні курсору на неї з’являється детальна інформація про об’єкт, зокрема суть проблеми (наприклад, немає зовнішнього освітлення, водопостачання тощо) та стан її виконання (не опрацьовано, у процесі, виконано).

Директор департаменту інформаційних технологій міськради Олександр Риженко зауважив: “Користування новим комунікаційним каналом зв’язку не потребує додаткового навчання. Він містить детальний опис дій і пошуку необхідної інформації, правила оформлення звернення тощо. Людина, яка звертається, самостійно вирішує, чи буде висвітлено її звернення на мапі, чи надходитиме безпосередньо до тих осіб, які будуть займатися вирішенням її питання. Для цього слід лише заповнити відповідну форму й обов’язково вказати свої контактні дані”.

Щоб надіслати звернення, у пошукову стрічку треба ввести потрібну вулицю й будинок і натиснути “Знайти”. На відповідному об’єкті карти з’явиться віконце “Залишити звернення”. Після того як буде заповнено всі обов’язкові поля, на відповідній будівлі з’явиться позначка. Якщо заявник не хоче, щоб його інформація була на мапі міста, при поданні звернення слід поставити позначку “Приватне”.

Також вінничани можуть звертатися до чиновників через відділ звернень, розташований у приміщенні “Прозорого офісу”, телефонувати до диспетчерів “Цілодобової варти” на 15-60 або відправляти звернення через сайти www.vmr.gov.ua або www.myvin.com.ua.

Контакти: Департамент у справах ЗМІ та зв’язків із громадськістю Вінницької міської ради, (0432) 59 51 85, (0432) 59 53 10, (0432) 59 50 66

***

Мета програми “Посилення впливу громадянського суспільства”  – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисту та лобіюванню спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному та місцевому рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: