Івано-франківський ЦНАП покращив якість послуг

В івано-франківському Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) запроваджено електронну чергу й електронний документообіг

В івано-франківському Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) запроваджено електронну чергу й електронний документообіг. Відповідну ініціативу втілює Молодіжний громадський центр “Еталон” спільно з виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради за підтримки програми “Громадянське суспільство та належне врядування” Міжнародного фонду “Відродження”.

У ЦНАП установлено сучасне обладнання, розроблено спеціалізоване програмне забезпечення, проведено навчання для працівників і випущено інформаційні матеріали – по 3000 екземплярів буклетів про діяльність Реєстраційної палати та ЦНАП.

Завдяки модернізації ЦНАП:
– скоротилась у середньому на 15% тривалість отримання адмінпослуги;
– якість адмінпослуг підвищилася до європейського рівня;
– підвищився рівень доступу населення до публічної інформації за допомогою сучасних інформаційних технологій;
– зріс ступінь деперсоніфікації відносин громадян із посадовцями;

Адміністративні послуги – це публічні послуги, які надають органи виконавчої влади та місцевого самоврядування (адміністративні органи) й надання яких пов’язано з реалізацією владних повноважень.

Івано-Франківськ став піонером запровадження в Україні Центрів надання адміністративних послуг – однієї з найкращих організаційних форм їх надання. В Івано-Франківську ЦНАП (другий в Україні після Вінниці) запрацював 7 жовтня 2010 року.

Молодіжний громадський центр “Еталон”
(0342) 50 25 25
office@mgcetalon.org.ua

***

Мета програми “Громадянське суспільство та належне врядування”  – запровадження сталого діалогу громадянського суспільства з владою в тих сферах реформ, які можуть сприяти розвитку громадянського суспільства, через участь основних зацікавлених сторін у прийнятті та моніторингу виконання рішень органів влади на всіх рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: