ТЕНДЕР: розробка айдентики для Ініціативи з розвитку аналітичних центрів

Останній термін подання тендерних пропозицій – 15 вересня 2017 року. Оголошення результатів тендеру – 19 вересня 2017 року.

Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні реалізують Ініціативу з розвитку аналітичних центрів України (далі – Ініціативи).

Ініціатива має на меті сприяти розвитку України як успішної, відкритої і відповідальної європейської демократичної держави через створення умов для зміцнення інституційного потенціалу незалежних громадських аналітичних організацій, посилення ролі аналітичних центрів в політичних процесах, покращення результатів їхньої роботи, які матимуть попит серед ключових стейкхолдерів, що дозволить їм мати більший вплив на вироблення державної політики. Відтак, загальною метою Ініціативи є підвищення якості та практик прийняття державних рішень  через підвищення ролі, прозорості та рівня довіри з широким залученням аналітичної спільноти. 

Мета тендеру – відбір постачальника послуг із розробки фірмового стилю Ініціативи.

Що потрібно розробити:

  1. Створити логотип Ініціативи (україномовна та англомовна  версії; технічні вимоги: векторні та растровий файли у кольоровому та монохромному варіантах)
  2. Розробити слоган Ініціативи (українською та англійською мовами)
  3. Розробити шрифтове зображення назви та слогану проекту
  4. Розробити бренд-бук:
  • Визначити фірмові кольори та шрифти;
  • Розробити продукцію з символікою Ініціативи (ручка, папка, блокнот, бейдж, еко-сумки);
  • Розробити презентаційні стенди (pop-up, roll-up);
  • Розробити бланк офіційних листів;
  • Розробити шаблон презентації;
  • Розробити елементи фірмового стилю для оформлення друкованої продукції (аналітичних звітів, презентаційних буклетів і т.д.); 

Основні вимоги до фірмового стилю Ініціативи:

  • відповідність тематиці діяльності Ініціативи;
  • інноваційне та нестандартне рішення;
  • простота сприйняття;
  • зовнішня привабливість фірмового стилю Ініціативи.

Термін надання послуг: друга половина вересня – перша половина жовтня 2017 року

Учасники тендеру мають відповідати наступним вимогам:

  • Юридичні особи або ФОП, які відповідно до своїх установчих та реєстраційних документів здійснюють відповідні види діяльності.

Для участі у конкурсі претенденти подають такі документи:

  • тендерна пропозиція;
  • скановані версії реєстраційних документів;
  • стисла інформація про учасника тендера включно із описом досвіду роботи та зразків робіт;
  • перший варіант логотипу проекту та бренд-буку.

Бюджети тендерних пропозицій мають включати розрахунок вартості всіх послуг, перерахованих в оголошенні. 

Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.

Останній термін подання тендерних пропозицій – 15 вересня 2017 року.

Оголошення результатів тендеру – 19 вересня 2017 року.

Зверніть увагу!

  • Тендерні пропозиції з додатками слід надіслати в електронній формі на електронну адресу golota@irf.kiev.ua . У рубриці “Тема” електронного листа прохання вказати “Тендер на розробку фірмового стилю Ініціативи”.
  • Поданих на тендер матеріалів не повертають і не рецензують
  • Про результати тендеру буде повідомлено листом
  • Остаточне рішення щодо тендерної пропозиції переглядові не підлягає
  • Причин відмови в підтримці тендерної пропозицій не повідомляють

Тендерні пропозиції в електронному вигляді слід надіслати на адресу golota@irf.kiev.ua

Контакти: Софія Голота, Менеджер Програмної ініціативи «Демократична практика», golota@irf.kiev.ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: