Експерти: Україна є “невідкритим Ельдорадо” для європейського бізнесу

Європейські бізнесмени часто називають Україну “невідкритим Ельдорадо”. Уже зараз існує чимало історій успіху – українських компаній, які працюють на міжнародних ринках. Українці освічені та креативні, однак часто не бачать усього потенціалу своїх можливостей. Для виходу на європейські ринки потрібно добре вивчити специфіку своїх потенційних клієнтів та розуміти, чого вони потребують. На цьому наголошували експерти семінару “Як вийти на ринок ЄС?, який відбувся 15 квітня у Черкасах. Семінар відвідало близько 100 представників місцевого бізнесу.

Семінар став четвертим у циклі інформаційних подій для українського бізнесу, що проводяться ГО “Інтерньюз-Україна” у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs] та за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження».

На семінарі експерти говорили про алгоритми та практичні поради щодо виходу на іноземні (зокрема, європейські) ринки, про отримання інформації щодо можливостей на ринку ЄС, про пошук ділових партнерів, визначення європейських регулювань та вимог, використання електронних ресурсів ЄС для розвитку бізнесу, про особливості роботи в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС тощо.

На думку експертів, для ефективного виходу на європейські та інші міжнародні ринки потрібно ретельно вивчити своїх потенційних клієнтів. Продукція, яка користується попитом в Україні, може не знайти свого покупця в ЄС – і навпаки. Слід пропонувати саме те, в чому клієнт відчуває реальну потребу.

Крім того, на семінарі презентували Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор – Олег Мирошніченко, Київ, 2014, 180 с.) розроблений та виданий за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження».. Посібник містить базовий гід з експорту та огляд можливостей інформаційної підтримки та інформаційних ресурсів для експорту в ЄС.

Експерти семінару:

Михайло Винницький, доктор економічної соціології (Кембриджський університет, Великобританія), викладач Києво-Могилянської бізнес-школи, в минулому – віце-президент з продажів та маркетингу компанії Lava Computer Mfg Inc (Торонто)

Олег Мирошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт торгової секції Представництва Європейського Союзу в Україні (2010-2013)

Люк Дер’єп, французький бізнесмен, який працює в Україні, президент компанії Gaelys France

Наталія Нетовкіна, генеральний директор Ювелірного Дому «ZARINA», офіційний  дилер бренду «FABERGE» в Україні та Східній Європі. Сенатор Економічної ради Європи (Senator of European Economic Senate (EES).

Семінар відбувся у рамках проекту “Угода про Асоціацію з ЄС: нові можливості для бізнесу України”, що здійснюється ГО “Інтерньюз-Україна” за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження». та у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs]. Загалом у 2015 році планується провести десять подібних семінарів у різних містах України.

Контакти:  Ольга Михайліченко, ГО “Інтерньюз-Україна”, 0508453602, omykhaylychenko@internews.ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: