ПРОГРАМНА ІНІЦІАТИВА “ДЕМОКРАТИЧНА ПРАКТИКА”
МІЖНАРОДНОГО ФОНДУ “ВІДРОДЖЕННЯ”
ТЕНДЕР
«ЗАКУПІВЛЯ КОНФЕРЕНЦ-ПОСЛУГ
В МЕЖАХ ІНІЦІАТИВИ З РОЗВИТКУ АНАЛІТИЧНИХ ЦЕНТРІВ»
Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні реалізують Ініціативу з розвитку аналітичних центрів (далі –Ініціатива)..
Метою Ініціативи є покращення якості та практик прийняття рішень органами влади через підвищення ролі, прозорості та рівня довіри до аналітичних центрів. Зміна ролі аналітичних центрів у процесі прийняття державного рішення можлива через зміцнення їхнього інституційного потенціалу, створення кращих практик діяльності аналітичних центрів, координації фінансових та інформаційних ресурсів донорів, які підтримують діяльність аналітичних центрів в Україні.
Мета тендеру – відбір постачальника із забезпечення логістичного супроводу іноземних і регіональних учасників конференції для аналітичних центрів в України; забезпечення технічного супроводу конференції..
Міжнародна конференція проводитиметься 30 листопада – 01 грудня 2017 року в м. Київ, у бізнес-центрі «Парус».
В межах конференції запланована участь 7 іноземних учасників з таких країн, як:
Грузія, Велика Британія, Бельгія, Німеччина (2 експерти), а також 15 регіональних учасників.
Терміни перебування іноземних учасників в Україні: 29 листопада – 02 грудня 2017 року.
Зверніть увагу:
- Перелік послуг в межах технічного завдання може бути скориговано в ході планування участі іноземних гостей.
- Механізм перерахування коштів переможцю тендеру передбачає два транші – 60% відразу після укладання угоди з МФВ і 40% після проведення переможцем основних проплат згідно з тендерною пропозицією.
- Надання фінансового звіту за результатами організації конференції (копії первинної документації та зведена фінансова форма за зразком МФВ).
В межах тендеру закуповуються наступні послуги:
– Логістичний супровід іноземних учасників конференції (бронювання та купівля квитків, трансфер з/до аеропорту, покриття логістичних витрат, пов’язаних із участю в конференції, бронювання та оплата проживання в готелі);
– Відшкодування транспортних витрат регіональним учасникам (відшкодування квитків на автобус або потяг (не вище класу «купе», бронювання та оплата проживання в готелі);
– Технічний супровід конференції (реєстрація учасників, надання в оренду апаратури, необхідної для проведення заходу та технічний супровід під час заходу).
Детальний опис послуг дивитися у Додатку 1.
Учасники тендеру мають відповідати таким вимогам:
– Юридичні особи або фізичні особи-підприємці, які мають досвід надання послуг з конференц-сервісу та мають відповідний вид діяльності в КВЕДах.
Для участі у тендері претенденти подають такі документи:
– тендерна пропозиція
– документи про реєстрацію юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців
– Рекомендації від замовників (за наявності).
Бюджети тендерних пропозицій мають включати розрахунок вартості всіх послуг, перелічених в оголошенні та Додатку 1.
Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.
Останній термін подання тендерних пропозицій – 17 жовтня 2017 року.
Оголошення результатів тендеру – 24 жовтня 2017 року.
Зверніть увагу!
- Подані на тендер матеріали не повертають і не рецензують
- Про результати тендеру буде повідомлено листом
- Остаточне рішення щодо тендерної пропозиції переглядові не підлягає
- Причини відмови в підтримці тендерної пропозицій не повідомляються
- Організатори тендеру залишають за собою право вносити робочі зміни до переліку послуг в межах тендеру після визначення переможців тендеру.
Тендерні пропозиції із додатками слід надіслати в електронному вигляді на адресу lutsishina@irf.ua. У рубриці “Тема” електронного листа прохання вказати “Тендер на конференц-послуги”.
Уся комунікація з питань тендеру проводиться виключно через консультування електронною поштою.
Контакти:
Олена Луцишина
Координатор Програмної ініціативи «Демократична практика»
Софія Голота
Менеджер Програмної ініціативи «Демократична практика»
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: