ПРОГРАМНА ІНІЦІАТИВА “ДЕМОКРАТИЧНА ПРАКТИКА”
МІЖНАРОДНОГО ФОНДУ “ВІДРОДЖЕННЯ”
ТЕНДЕР НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛОГІСТИКИ НАВЧАЛЬНОГО ВІЗИТУ СТАЖЕРІВ УКРАЇНСЬКИХ АНАЛІТИЧНИХ ЦЕНТРІВ ДО ЄВРОПЕЙСЬКИХ АНАЛІТИЧНИХ ЦЕНТРІВ
в межах Ініціативи з розвитку аналітичних центрів України
Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) у партнерстві з Фондом розвитку аналітичних центрів Мережі Фондів відкритого суспільства (TTF) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні реалізують Ініціативу з розвитку аналітичних центрів України (далі – Ініціатива).
Навчальна програма Ініціативи для студентів-стажерів партнерських аналітичних центрів передбачає проведення короткострокового навчального візиту стажерів до аналітичних центрів Європейського Союзу.
Мета тендеру – забезпечити належну логістику короткострокового навчального візиту двох груп стажерів до визначених Міжнародним фондом «Відродження» європейських аналітичних центрів, який відбуватиметься навесні 2016 року.
Учасники тендеру: конференц-сервісні організації та ФОП, які мають як мінімум п‘ятирічний досвід логістичної організації подібних ділових заходів за межами Україні.
У межах тендеру буде підтримано одну пропозицію, що відповідає такому технічному завданню:
– Забезпечення логістики навчального візиту двох груп по 11 осіб кожна (тривалість 5 днів включно з перельотами, орієнтовний термін проведення: кінець березня – початок квітня 2016 року, орієнтовний маршрут: Рига-Тарту-Таллін, пункт вильоту і прибуття в Україні – м. Київ). Конкретна інформація щодо програми візитів буде надано організаторами Ініціативи переможцю тендеру)
– Логістична підготовка до візиту: придбання необхідних квитків, бронювання готелів у зазначених містах маршруту, оформлення Шенгенських віз і медичного страхування учасників візиту тощо
– Складання логістичної мапи візиту за заданим маршрутом (надання рекомендацій щодо внутрішніх трансферів, місць харчування, ночівлі учасників візиту тощо)
– Забезпечення трансферу учасників до/з аеропорту Бориспіль
– Забезпечення логістики, пов’язаної з комунікацією з приймаючими організаціями в ЄС
– Надання фінансового звіту за результатами організації тренінгу (копії первинної документації та зведена фінансова форма за зразком МФВ).
Тендерну пропозицію слід подати за формою, зазначеною в електронному Додатку до цього оголошення (дивіться XLS файл з деталізованим технічним завданням).
Примітка:
- 1. Перелік послуг в межах технічного завдання може бути скориговано згідно з маршрутами візитів обох груп у ході узгодження програм з приймаючими організаціями
- 2. Механізм перерахування коштів переможцю тендеру передбачає перший транш у розмірі 80% відразу після укладення угоди про надання послуг та другий транш у розмірі 20% по фактичним витратам.
До тендерної пропозиції слід обов’язково долучити такі додатки:
- Сканована копія витягу з Державного реєстру із інформацією про учасника тендера
- Контакти учасника тендера, її керівника та контактної особи, що відповідатиме за логістичні питання візиту
- Стислий опис попереднього досвіду учасника тендеру щодо організації подібних заходів
- Рекомендації інших організацій або програм, які користувалися послугами учасника тендеру.
Тендерна пропозиція має бути подана на офіційному бланку учасника тендеру з печаткою і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді). Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.
Останній термін подання тендерних пропозицій – 18 лютого 2016 року.
Оголошення результатів тендеру – 22 лютого 2016 року.
Тендерні пропозиції надіслати електронною поштою на адресу kukharenko@irf.kiev.ua. У рубриці “Тема” електронного листа прохання вказати “Тендер логістика навчального візиту стажерів у 2016 році”.
Уся комунікація і надання інформації здійснюється в електронному вигляді.
Контактна особа:
Тетяна Кухаренко, Менеджер Програмної ініціативи «Демократична практика», kukharenko@irf.kiev.ua
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: