Європейська програма МФВ
Тендер на надання послуг супроводу та логістичного забезпечення
Другого форуму асоціацій 19 – 21 вересня 2018 року
Міжнародний Фонд «Відродження» (МФВ) за фінансової підтримки Європейського Союзу реалізує проект «Громадська синергія: посилення участі громадськості в євроінтеграційних реформах за допомогою Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС та Української національної платформи Форуму громадянського суспільства Східного Партнерства» (далі – Проект).
У рамках Проекту оголошується тендер на супровід та логістичне забезпечення Другого форуму асоціацій , який відбуватиметься 19-21 вересня 2018 року у м.Києві у приміщенні готелю «Aloft» (вул. Еспланадна 17).
Учасники тендеру: конференц-сервісні організації та ФОП, які мають, як мінімум, трирічний досвід логістичної організації заходів.
Перелік послуг:
1) зустріч, реєстрація учасників і їх супровід під час заходу до 120 осіб;
2) забезпечення проживання учасників: 30 осіб,2 доби (попередньо заброньовано і внесено передоплату), кількість людей може змінюватися.
3) купівля авіаквитків для іноземних учасників (по факту)
4) трансфер іноземних учасників з/до аеропорту (орієнтовно 10 перевезень);
5) робота з конференц-сервісом щодо організації харчування учасників:
1 день – 1 вечеря (до 100 осіб);
2 день – 2 кава-паузи, 1 ланч-фуршет (до 120 осіб), 1 вечеря (попередньо до 100 осіб);
3 день – 2 кава-паузи, 1 ланч-фуршет (до 120 осіб).
6) робота з конференц-сервісом щодо обладнання приміщень для проведення заходу:
– 19 вересня, ІІ половина дня, 120 осіб, розсадка «театр»
– 20 вересня повний день 120 осіб, розсадка «театр»
– забезпечення окремих приміщень для роботи у групах 21 вересня (3 групи);
– встановлення подіуму для спікерів на усі 3 дні роботи
– вода для учасників
7) відшкодування транспортних витрат іногороднім учасникам ( по факту);
8) закупівля канцтоварів для заходу та виготовлення беджів – 120 шт.
9) тиражування матеріалів для заходу, формування роздаткових матеріалів (папок учасників) – 120 комплектів;
10) виготовлення банера
11) забезпечення аудіо/відео записів та онлайн трансляції під час заходу, а також фотозйомки.
Умовою тендеру є надання детального бюджету за кожним із наведених пунктів.
До тендерної пропозиції слід обов’язково долучити стислу інформацію про попередній досвід з організації подібних заходів.
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 15:00, 02 серпня 2018 року.
Оголошення результатів тендеру – до 10 серпня 2018 року.
Тендерні пропозиції потрібно надсилати на електронну адресу romanova@irf.ua. У рядку «Тема» електронного повідомлення потрібно зазначити «тендерна пропозиція».
Усі запитання щодо тендеру слід надсилати в письмовій формі на адреси yulia.solodchuk@gmail.com та association.exchange.forum@gmail.com.
Після отримання тендерних пропозицій і під час їх розгляду представники програми можуть контактувати з заявниками для отримання роз‘яснень або уточнень, які будуть потрібні для адекватної оцінки пропозицій.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:
- Тендерна пропозиція має бути подана на офіційному бланку учасника тендеру з печаткою і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді). Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.
- Про результати тендеру буде повідомлено листом
- Остаточне рішення щодо тендерної пропозиції перегляду не підлягає
- Причин відмови у підтримці тендерної пропозицій не повідомляють
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: