Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) у партнерстві з Ініціативи Відкритого Суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні реалізують «Ініціативу з розвитку аналітичних центрів» (далі – TTDI).
Мета тендеру – відбір постачальника для надання послуг кейтернігу у 2020 році.
Учасниками тендеру можуть бути: юридичні особи та ФОП, які надають послуги із харчування та обслуговування заходів.
В межах тендеру закуповуються наступні послуги:
- Кейтерінгове забезпечення конференції.
- Кейтерінгове забезпечення навчальних заходів
- Кейтерінгове забезпечення заходів Ініціативи
У межах тендеру буде підтримано одну пропозицію, що відповідає такому технічному завданню:
1.конференція
- 1 посилена вітальна кава-пауза на 80 осіб;
- 1 стандартна кава-пауза на 120 осіб;
- 1 обід-фуршет на 120 осіб;
- – Надання меблів для кейтерінгової лінії та фуршетних столиків для 120 осіб.
2. навчальні заходи, 20 заходів
- 1 посилена вітальна кава-пауза на 25 осіб*20 заходів;
- 1 стандартна кава-пауза на 25 осіб*20 заходів;
- 1 обід-фуршет на 25 осіб*20 заходів;
Надання меблів для кейтерінгової лінії та фуршетних столиків для 10 заходів на 25 осіб.
3. заходи Ініціативи, 5 заходів
- Фуршет на 30 осіб *5 заходів;
- Надання меблів для кейтерінгової лінії та фуршетних столиків для 5заходів на 30 осіб.
Примітка:
- Перелік та кількість послуг в межах технічного завдання може бути скориговано.
- Побажання до меню: здорове харчування, наявність вегетаріанських та веганських страв.
- Побажання до обслуговування заходів: відсутність одноразового посуду.
Важливо !!!:
- оплата послуг наданих в межах тендеру буде здійснюватися за фактом надання послуг та протягом 5 робочих днів із моменту надання послуг.
До тендерної пропозиції слід обов’язково долучити наступні додатки:
- Сканована копія витягу з Державного реєстру із інформацією про учасника тендера.
- Контакти учасника тендера, її керівника, та особи, що відповідатиме за логістичні питання.
- Стислий опис попереднього досвіду учасника тендеру щодо організації подібних заходів та фото із заходів (фото страв та приклади оформлення).
- Рекомендації інших організацій або програм, які користувалися послугами учасника тендеру.
Тендерна пропозиція має бути подана на офіційному бланку учасника тендеру з печаткою (в разі наявності) і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді). Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.
Останній термін подання тендерних пропозицій – 14 січня 2020 року.
Оголошення результатів тендеру – 03 лютого 2020 року.
Тендерні пропозиції надіслати електронною поштою на адресу magomedova@irf.ua. У рубриці “Тема” електронного листа прохання вказати “Тендер НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛОГІСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ТА ІНШИХ ПУБЛІЧНИХ ЗАХОДІВ ”.
Уся комунікація і надання інформації здійснюється виключно через електронну пошту
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: