Тендер на закупівлю послуг кейтерингу в межах заходів Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні у 2020 році

МЕТА КОНКУРСУ:

відбір постачальника для надання послуг кейтернігу у 2020 році.

Оголошення результатів конкурсу:

03.02.2020

Кінцевий термін подання пропозицій:

14.01.2020

Дата завершення конкурсу:

14.01.2020

Програма:

Демократія і належне врядування

Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) у партнерстві з Ініціативи Відкритого Суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні реалізують «Ініціативу з розвитку аналітичних центрів» (далі – TTDI).

Мета тендеру – відбір постачальника для надання послуг кейтернігу у 2020 році.

Учасниками тендеру можуть бути: юридичні особи та ФОП, які надають послуги із харчування та обслуговування заходів.

В межах тендеру закуповуються наступні послуги:

  • Кейтерінгове забезпечення конференції.
  • Кейтерінгове забезпечення навчальних заходів
  • Кейтерінгове забезпечення заходів Ініціативи

У межах тендеру буде підтримано одну пропозицію, що відповідає такому технічному завданню:

1.конференція

  • 1 посилена вітальна кава-пауза на 80 осіб;
  • 1 стандартна кава-пауза на 120 осіб;
  • 1 обід-фуршет на 120 осіб;
  • – Надання меблів для кейтерінгової лінії та фуршетних столиків для 120 осіб.

    2. навчальні заходи, 20 заходів
  • 1 посилена вітальна кава-пауза на 25 осіб*20 заходів;
  • 1 стандартна кава-пауза на 25 осіб*20 заходів;
  • 1 обід-фуршет на 25 осіб*20 заходів;

Надання меблів для кейтерінгової лінії та фуршетних столиків для 10 заходів на 25 осіб.

3. заходи Ініціативи, 5 заходів

  • Фуршет на 30 осіб *5 заходів;
  • Надання меблів для кейтерінгової лінії та фуршетних столиків для 5заходів на 30 осіб.

Примітка:

  1. Перелік та кількість послуг в межах технічного завдання може бути скориговано.
  2. Побажання до меню: здорове харчування, наявність вегетаріанських та веганських страв.
  3. Побажання до обслуговування заходів: відсутність одноразового посуду.

Важливо !!!:

  • оплата послуг наданих в межах тендеру буде здійснюватися за фактом надання послуг та протягом 5 робочих днів із моменту надання послуг.

До тендерної пропозиції слід обов’язково долучити наступні додатки:

  1. Сканована копія витягу з Державного реєстру із інформацією про учасника тендера.
  2. Контакти учасника тендера, її керівника, та особи, що відповідатиме за логістичні питання.
  3. Стислий опис попереднього досвіду учасника тендеру щодо організації подібних заходів та фото із заходів (фото страв та приклади оформлення).
  4. Рекомендації інших організацій або програм, які користувалися послугами учасника тендеру.

Тендерна пропозиція має бути подана на офіційному бланку учасника тендеру з печаткою (в разі наявності) і підписом уповноваженої особи (у сканованому вигляді). Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.

Останній термін подання тендерних пропозицій – 14 січня 2020 року.

Оголошення результатів тендеру – 03 лютого 2020 року.

Тендерні пропозиції надіслати електронною поштою на адресу magomedova@irf.ua. У рубриці “Тема” електронного листа прохання вказати “Тендер НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛОГІСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ТА ІНШИХ ПУБЛІЧНИХ ЗАХОДІВ ”.

Уся комунікація і надання інформації здійснюється виключно через електронну пошту

Як подати заявку?

Щороку Міжнародний фонд "Відродження" оголошує конкурси згідно з пріоритетами фонду. Цікаві, інноваційні, суспільно значущі проекти можуть претендувати на підтримку поза оголошеними конкурсами. Такі проекти слід оформляти згідно з аплікаційними формами для позаконкурсних проектів.

Детальніше

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: