Конкурс “Навчання для ЗМІ: як цікаво та без міфів висвітлювати європейську інтеграцію”

МЕТА КОНКУРСУ:

Вимогою часу для всіх українських ЗМІ стає підвищення рівня професійної орієнтації журналістів у тематиці європейської інтеграції.

Дата завершення конкурсу:

22.09.2014

Програма:

Європейська програма

Європейська програмна ініціатива
Міжнародного фонду “Відродження”

Конкурс
“Навчання для ЗМІ: як цікаво та без міфів висвітлювати європейську інтеграцію”

З підписанням Угоди про асоціацію європейська інтеграція стає складовою внутрішньої політики України. Реформи в різних галузях, наближення законодавчих норм і практик врядування до європейських, відкриття нових можливостей для співпраці, бізнесу, навчання, роботи, регіонального розвитку – це те, що стосується кожного й викликає суспільний інтерес.

Водночас дуже часто українські ЗМІ ставляться до європейської інтеграції як до високої політики, а не як до того, у чому бере участь фактично кожен українець. Місцеві ЗМІ також переважно ще не освоїли цієї тематики, не збагнули, що євроінтеграція вже перестала бути суто зовнішньополітичним питанням і перетворилася на питання українських реформ. Конкурс якраз і спрямовано на розкриття потенціалу ЗМІ (зокрема нових медіа), а також громадянської журналістики у висвітленні європейської інтеграції на повсякденному рівні. Сподіваємося, що ті ЗМІ, які зможуть цікаво висвітлювати європейську інтеграцію для своєї аудиторії, отримають додаткову конкурентну перевагу на ринку медіа.

Вимогою часу для всіх українських ЗМІ стає підвищення рівня професійної орієнтації журналістів у тематиці європейської інтеграції. Через загальну заполітизованість питань європейської інтеграції та в умовах нав’язаної Україні “інформаційної війни” частині українських ЗМІ, зокрема місцевих, важко долати наявні упередження й антиєвропейські міфи, які свідомо поширюють російські медіа.

Європейська програмна ініціатива Міжнародного фонду “Відродження” спрямовує цей конкурс на те, щоб навчити журналістів фахово, об’єктивно та цікаво висвітлювати європейську інтеграцію через професійне зростання та в такий спосіб допомагати своїм ЗМІ розширювати тематику й аудиторію.

Мета конкурсу – поглибити й розвинути у представників ЗМІ вміння й навички професійно, цікаво та коректно висвітлювати тематику європейської інтеграції шляхом проведення тематичних тренінгів.

Проект має передбачати проведення серії навчальних заходів (тренінгів) відповідно до визначеної методики за участю фахових тренерів для набуття журналістами вмінь і навичок, необхідних для цікавого висвітлення європейської інтеграції.

Учасники конкурсу: громадські організації, освітні установи.

Цільові аудиторії тренінгів: редактори та кореспонденти центральних і місцевих електронних, друкованих, Інтернет-ЗМІ, активісти нових медіа (блогери, “твітеряни”, “стримери”).

Вимоги до проектних пропозицій:
· чіткий механізм (спосіб і критерії) відбору учасників тренінгів;
· чітке окреслення цільової аудиторії (редактори чи кореспонденти / журналісти, всеукраїнських чи місцевих ЗМІ, друкованих чи електронних ЗМІ, традиційних чи нових ЗМІ, загальносуспільних чи тематичних ЗМІ);
· аналіз потреб аудиторії та обґрунтування методики навчання;
· практична орієнтованість занять – із вивченням найкращих (українських та іноземних) практик висвітлення європейської інтеграції, виконанням практичних завдань у різних жанрах, пошуком цікавих тематик та історій по темі;
· механізми заохочення та підтримки журналістів у їхній роботі після завершення тренінгів;
· обґрунтування фаховості залучених викладачів / лекторів у європейській тематиці, а також їхнього досвіду діяльності у сфері ЗМІ / нових медіа, надання підтвердження їхньої згоди на участь у проекті;
· механізм оцінки ефективності тренінгів і сталості результатів проекту;
· досвід проведення тренінгів в організації-апліканта (досвід навчання саме журналістської аудиторії буде додатковою перевагою).

Останній термін подання проектних пропозицій – 22 вересня 2014 року.
Оголошення результатів конкурсу – 24 жовтня 2014 року.

Максимальний розмір гранту – 150 000 грн. (оптимальний розмір гранту – 120 000 грн.).
Загальний бюджет конкурсу – 575 000 грн.

Зверніть увагу!
· Для участі в конкурсі слід надсилати проектні пропозиції, оформлені винятково за аплікаційною формою цього конкурсу.
· Проектні пропозиції з додатками слід подати у друкованому вигляді українською мовою у 2 примірниках (1 оригінал та 1 копія), а також в електронному вигляді (обов’язково) на адресу ep@irf.ua (не більш ніж 3 Мб).
· Проектних пропозицій, надісланих після 22 вересня, не розглядатимуть.
· Фонд не надає грантів політичним партіям, релігійним громадам і фізичним особам.
· Остаточне рішення щодо проектної пропозиції перегляду не підлягає. Причин відмови в підтримці проектної пропозиції не повідомляють.

Контактні особи:
Дмитро Шульга, директор Європейської програмної ініціативи, shulga@irf.ua
Олена Романова, координатор Європейської програмної ініціативи, ep@irf.ua
тел.: (044) 461 95 00
факс: (044) 486 01 66

Як подати заявку?

Щороку Міжнародний фонд "Відродження" оголошує конкурси згідно з пріоритетами фонду. Цікаві, інноваційні, суспільно значущі проекти можуть претендувати на підтримку поза оголошеними конкурсами. Такі проекти слід оформляти згідно з аплікаційними формами для позаконкурсних проектів.

Детальніше

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: