ТЕНДЕР НА РОЗРОБКУ БРЕНД-СТИЛЮ Ініціативи з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні

МЕТА КОНКУРСУ:

Останній термін подання тендерних пропозицій – 11 березня 2019 року.

Оголошення результатів тендеру – 15 березня 2019 року.

Дата завершення конкурсу:

11.03.2019

Програма:

Демократична практика

«Ініціатива з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні» (Environmental Policy and Advocacy Initiative for Ukraine (EPAIU)) здійснюється Міжнародним фондом «Відродження» за фінансової підтримки Швеції. Метою Ініціативи є сприяння сталому розвитку громадських організацій – інституційно спроможних, з доброчесним управлінням, підзвітних та визнаних в екологічній спільноті – які зможуть сприяти реформам в Україні через впровадження екологічних політик і здійснення адвокаційних заходів на захист довкілля (детальніше про Ініціативу дивіться тут).

Мета тендеру – розробити бренд-стиль чотирирічного проекту «Ініціатива з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні».

Учасники тендеру: юридичні особи або ФОП, які згідно зі своїми установчими та реєстраційними документами здійснюють види діяльності, що запитуються у технічному завданні цього тендеру.

Основні критерії оцінки тендерних пропозицій: (а) попередній досвід співпраці з учасником; (б) ціна тендерної пропозиції; (в) якість тендерних пропозиції; (г) фінансово-економічна, технічна та професійна спроможність учасника; (д) річний оборот учасника не менше 100 000 гривень.

Технічне завдання (детальніша інформація буде надана переможцю тендеру):

  1. Створити логотип Ініціативи (україномовна та англомовна версії; технічні вимоги: векторні та растровий файли у кольоровому та монохромному варіантах)
  2. Розробити шрифтове зображення назв Ініціативи українською та англійською мовами
  3. Розробити бренд-бук:
  • Фірмові кольори та шрифти
  • Символіка для продукції, яка використовуватиметься в межах Ініціативи (ручка, папка, блокнот, бейдж, еко-сумки) – без виготовлення цієї продукції
  • Презентаційні стенди (pop-up, roll-up) – без виготовлення стендів
  • Шаблон для презентацій
  • Бренд-елемент для обкладинки друкованої продукції (інформаційних та аналітичних матеріалів, презентаційних буклетів тощо).

Основні вимоги до бренд-стилю Ініціативи:

  • відповідність тематиці діяльності Ініціативи
  • інноваційне та нестандартне рішення
  • упізнаваність та простота сприйняття
  • відповідність засадам Ініціативи: нульова дискримінація, у виробництві – нешкідливість для довкілля та здоров‘я людей, мінімальний вплив на зміни клімату, економність.

Термін надання послуг: 20 березня – 15 квітня 2019 року

У межах тендеру буде підтримано одну пропозицію. Для участі у конкурсі претенденти подають такі документи:

  1. Тендерна пропозиція у вигляді кошторису, складеного у довільній формі з підписом уповноваженої особи (для організацій – на офіційному бланку учасника тендеру, підпис завірено печаткою). Бюджет пропозиції має включати розрахунок вартості усіх послуг, перелічених у технічному завданні;
  2. Ескіз пропонованого Вами логотипу проекту;
  3. Сканована копія витягу з Державного реєстру із інформацією про учасника тендера;
  4. Фінансовий документ, що підтверджує суму річного обороту учасника тендеру за 2018 рік;
  5. Опис того, як учасник тендеру забезпечить екологічний менеджмент під час виконання контракту;
  6. Контакти учасника тендера, її керівника та контактної особи, що відповідатиме за виконання технічного завдання;
  7. Попередній досвід з розробки бренд-стилю учасника тендеру (портфоліо);
  8. Рекомендації інших організацій або програм, які користувалися послугами учасника тендеру;
  9. Лист про відповідність (дивіться Додаток 1).

Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.

Останній термін подання тендерних пропозицій – 11 березня 2019 року.

Оголошення результатів тендеру – 15 березня 2019 року.

Тендерні пропозиції надіслати електронною поштою на адресу lutsishina@irf.ua. У рубриці “Тема” електронного листа прохання вказати “Тендер бренд-стиль – 2019”.

Уся комунікація і надання інформації здійснюється в електронному вигляді до 28 лютого 2019 р. Запити на конфіденційну інформацію задовольнятися не будуть.

Зверніть увагу:

Подані на тендер матеріали не повертають і не рецензують

Про результати тендеру буде повідомлено письмово

Причини відмови в підтримці тендерної пропозицій не повідомляються.

 

Контактна особа:

Олена Луцишина

Координатор Програми «Демократична практика»

lutsishina@irf.ua

~~~

Прохання пам‘ятати, що отримуючи фінансування Швеції, ви погоджуєтеся із важливістю поділяти всесвітньо визнані цінності, як то права людини. У співпраці ви поділяєте спільні цілі та вибудовуєте партнерство на засадах взаємної довіри, чесності та діалогу, а також розумієте важливість прозорої діяльності і підзвітності сторін. Ви приймаєте важливість таких наскрізних пріоритетів, як: подолання бідності,  довкілля та зміна клімату, гендерна рівність, відвернення конфліктів, сприяння сталому розвитку.

Швеція не фінансує таку діяльність, як: виробництво зброї, амуніції або частин, які використовуються для зброї  та військової стратегічної продукції; виробництво наркотиків; виробництво тютюну та виробів з нього; виробництво алкоголю й алкогольних напоїв; діяльність, пов‘язаної з азартними іграми і ставками; руйнування територій з високою екологічною цінністю; просування або виготовлення порнографії; просування або виготовлення медійної продукції расистського або антидемократичного змісту; просування або виготовлення хімічної продукції, не дозволеної в ЄС.

Як подати заявку?

Щороку Міжнародний фонд "Відродження" оголошує конкурси згідно з пріоритетами фонду. Цікаві, інноваційні, суспільно значущі проекти можуть претендувати на підтримку поза оголошеними конкурсами. Такі проекти слід оформляти згідно з аплікаційними формами для позаконкурсних проектів.

Детальніше

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: