Чи не охололи телефони “гарячих ліній” органів виконавчої влади?

Коаліція громадських організацій із Києва, Луганська, Львова, Миколаєва й Одеси на чолі з Одеським суспільним інститутом соціальних технологій опублікувала аналітичний звіт “Чи не охололи телефони “гарячих ліній” органів виконавчої влади?”

Коаліція громадських організацій із Києва, Луганська, Львова, Миколаєва й Одеси на чолі з Одеським суспільним інститутом соціальних технологій опублікувала аналітичний звіт “Чи не охололи телефони “гарячих ліній” органів виконавчої влади?” Матеріал опубліковано за підтримки програми “Громадянське суспільство та належне врядування” Міжнародного фонду “Відродження”.

У звіті представлено результати аналізу нормативної бази роботи телефонних “гарячих ліній”; підсумки інформування громадян про роботу “гарячих ліній” у газеті “Урядовий кур’єр” і на офіційних сайтах органів виконавчої влади; результати моніторингу звернень громадян на найбільш затребувані “гарячі лінії”. Крім того, у звіті наведено конкретні приклади ефективної та неефективної роботи окремих “гарячих ліній”, які було отримано в результаті контрольних телефонних звернень на них.

За результатами громадського моніторингу підготовано рекомендації для Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади й Урядового контактного центру щодо підвищення ефективності роботи телефонних “гарячих ліній”.

Контакти:
Одеський суспільний інститут соціальних технологій
Андрій Крупник
krupnikas@ukr.net

***

Мета програми “Громадянське суспільство та належне врядування” – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисті й лобіюванні спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному й місцевому рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: