Чи можливо отримати компенсацію за затримку потяга?

22 січня о 10:00 у Києві (ІА “Інтерфакс-Україна”, вул. Рейтарська, 8/5-А) відбудеться прес-конференція, присвячена першому судовому позову пасажира до “Укрзалізниці” з приводу затримки потяга “Hyundai”

22 січня о 10:00 у Києві (ІА “Інтерфакс-Україна”, вул. Рейтарська, 8/5-А) відбудеться прес-конференція, присвячена першому судовому позову пасажира до “Укрзалізниці” з приводу затримки потяга “Hyundai”. Справу підтримують представники юридичної фірми “Правочин”. Це випадок, коли професійні приватні юристи безкоштовно працюють зі справою, яка має громадський інтерес.
 
Юрист Української Гельсінської спілки з прав людини Максим Щербатюк є одним із багатьох пасажирів, хто став “жертвою” поломок потяга. Через несправність “Hyundai” він утратив понад три години часу й не отримав за це жодної компенсації. Він переконаний: “Укрзалізниця” має відшкодувати пасажирам незручності, створені через неналежний технічний стан поїзда.
Представники юридичної фірми “Правочин” сподіваються на перемогу в судовому процесі над монополістом і хочуть створити прецедент для всіх українців.

Питання для обговорення:
– Чи можна вважати затримки “Hyundai” форс-мажором?
– Чи реально в Україні отримати грошову компенсацію за неналежне надання послуг державним підприємством?
– Що для цього потрібно знати?

На ці та інші запитання відповіді будуть шукати:
– Максим Щербатюк, постраждалий від неякісних послуг “Укрзалізниці”;
– Олександр Оніщенко, представник “Правочину”;
– Айгуль Муканова, керівник Української фундації правової допомоги.

Контакти:
Українська фундація правової допомоги
Айгуль Муканова
aigul.mukanova@gmail.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: