Анекдоти стають засобом “мови ворожнечі” в кримських ЗМІ

Найчастіше об’єктами «мови ворожнечі» в кримських ЗМІ в січні ставали українці та кримські татари, а головними персонажами анекдотів – росіяни

Найчастіше об’єктами «мови ворожнечі» в кримських ЗМІ в січні ставали українці та кримські татари, а головними персонажами анекдотів – росіяни. Про це свідчать результати аналізу матеріалів 29 загальнокримських та місцевих друкованих ЗМІ, який здійснили експерти ГО «Євпаторійський центр регіонального розвитку» у межах проекту «Кримські ЗМІ. Мова ворожнечі», підтриманого програмою «Посилення впливу громадянського суспільства» Міжнародного фонду «Відродження».

Було зафіксовано 42 матеріали, де автори застосовують «мову ворожнечі».

Найпоширенішими видами «мови ворожнечі» в січні були:

– звинувачення тієї чи іншої етнічної групи або її представників у націоналізмі, шовінізмі або екстремізмі – 20 випадків (38,46%);

– згадка етнічної групи або її представників у принизливому чи образливому контексті – 13 випадків (25%);

– створення негативного образу етнічної групи (пов’язано не з конкретними звинуваченнями, а передано тоном тексту або фрагмента тексту) – 9 випадків (17,31%).

Частіше за інших використовували та підтримували «мову ворожнечі» у своїх січневих матеріалах газета «Крымское время» (15 разів), «Комсомольская правда в Украине – Крым» (5 разів) і «Крымская правда» (5 разів).

Контакти: Аркадій Шарапов, 097 161 52 34

***

Мета програми “Посилення впливу громадянського суспільства” – сприяти розвитку системи захисту прав громадян як споживачів державних і комунальних послуг, посилювати спроможність громадських організацій щодо вироблення політики та впливу на прийняття політичних рішень із суспільно важливих питань.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: